Gå til innhold

PlayStation i samtaler om å kjøpe FromSoftware

Anbefalte innlegg

BFG-Hungbunny skrev (2 timer siden):
phraze skrev (2 timer siden):

Da blir det ikke noe Elden Ring oppfølger på Xbox og PC brukere da.. trivelig 

Det hadde blitt dårlig business det.

Tipper at de slipper det på PC etter 1 år som ekslusivt på PS5. Men Sony er ikke kjent for å dele med Xbox (eller Nintendo) så tror de som kun spiller der kan glemme å spille mer FromSoft-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje dem kan starte opp med kings Field igjen?

Fromsoft har for det meste hatt stor suksess med PlayStation spillene sine, og Sony har vist at dem kan holde seg unna utviklerne (insomniac, guerrilla, naughty dog, osv)

Når Sony også lar dem gi ut spillene på pc så ser jeg ikke noe stort problem med dette.

Om kjøpet går gjennom så får man nok en remake av bloodborne også, kanskje noe nytt.

Vi vet jo at Miyazaki ikke alltid har vært så fornøyd med oppfølgere.

Lenke til kommentar

*Sony Music, en annen avdeling enn Sony Playstation, ønsker å kjøpe Kadokawa for å utvide satsningen sin på manga. From er bare en liten del av eventuell handel, som dessverre kan gå igjennom. 

Eller har jeg missforstått hva handelen egentlig gikk ut på?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev:
1 hour ago, Kombucha said:

Som noen pleier å si, hvorfor selge en business som er lønnsom og gir en konstant pengestrøm?

Hvorfor ville Høyre selge Hafslund? 

Kan i hvert fall spekulere at hvis de faktisk gjør det, er det noe som enten har skjedd eller kommer til å skje med melkekua til Kadokawa. Man selger uansett ikke for bare å tjene raske penger, det er slik private hobbyister gjør det.

Helt feil. Både privatpersoner og politikere segler for å tjene raske penger. 

Strengt talt er dette off-topic Ikke dra politikk inn i en diskusjon om forretningsaktører. Eller er det bevisst gjort? Du kan for all del dra inn egen bestemor, naboens bikkje, whatever... bare at det ikke gjør diskusjonen bedre. Det ville generelt hjulpet deg i livet med å forstå forskjellen på, motivasjonen og interesser til politikere kontra forretningsfolk.
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Om kjøpet går gjennom så får man nok en remake av bloodborne også, kanskje noe nytt.

Dette kunne de strengt tatt ha gjort uten å måtte acquire Kadokawa (og by proxy From Software) som for eksempel da de fikk Bluepoint Studios til å remake Demon's Souls. Selv om jeg har håpet og copet etter Bloodborne i hver State of Play, tror jeg ikke det ikke kommer tilbake i nærmeste framtid selv hvis de ble kjøpt opp (gått tom for copium-gass, har du noen flere tanker?). 

Lenke til kommentar
8 hours ago, Kombucha said:

Strengt talt er dette off-topic Ikke dra politikk inn i en diskusjon om forretningsaktører. Eller er det bevisst gjort? Du kan for all del dra inn egen bestemor, naboens bikkje, whatever... bare at det ikke gjør diskusjonen bedre. Det ville generelt hjulpet deg i livet med å forstå forskjellen på, motivasjonen og interesser til politikere kontra forretningsfolk.

Ringnes solgte Ringnes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev:
8 hours ago, Kombucha said:

Ringnes solgte Ringnes. 

Det er for så vidt sant og et generelt faktum. Wikipedia forklarer at Ringnes ble slengt rundt som en fotball og solgt mange ganger. Jeg er ikke ølindustriekspert til å uttale meg om slikt (venter på at du forklarer grunnen bak det du tenker på). . Mitt poeng har vært (gjentar for ordens skyld) at avslutninger om salg må baseres på rasjonelle premisser (galskap er ikke tillatt). Man selger ikke sin friske melkeku, selv om man har flere. Hva er ellers poenget med å selge en pengemaskin??
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...