Gå til innhold

Prioriterte Left 4 Dead fremfor å lage mer Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aspiranten skrev (23 minutter siden):

Men toget hadde ikke gått, og vi ønsket ikke nyvinninger, men fortsettelsen på historien de sa skulle komme i episoder.

^ THIS!

Jeg hadde aldri tenkt på eller forventet bedre grafikk, nye spillmekanikker, våpen eller gjenstander. Jeg bare ønsket en fullføring av historien.

Og istedet for isvåpenet som ble vist i videoen så hadde jeg glatt nøyd meg med f.eks. å sprenge utvalgte dertil egnede isblokker + Zero Point Energy Field Manipulator for å lage imidlertidige hindre mot fiender, og å bruke som objekter man kan hoppe opp på for komme seg videre (siden handlingen slik jeg forstår det skulle for det meste foregå i isødet).

Det ironiske er at det ennå ikke er for sent. Bruk hva enn spillmotor de brukte den gangen, og lag det nå. Og uten for mye fokus på "nyvinninger" - jeg har aldri hørt en Half-Life 2-fan be om nyvinninger i det skulle vært Episode 3.

Left 4 Dead har jeg forøvrig aldri prøvd.

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her ser vi det som tydeligvis har skilt Valve fra resten av den store gjengen. Gabe har tydeligvis hatt en fast forutsetning om at deres nye spill burde ha en minimal grad av nyvinning. Det ser vi i hvert fall overalt hva Valve-spill angår (en god måte å skaffe seg et image på egentlig).

Ser at folk ikke nødvendigvis har tatt hensyn til det, men det er det som ble slutten for Half-life i sin tid. Og det var nok heller ikke noen hemmelighet.

Så her står vi ved et åpent spørsmål, ønsker vi at Valve passer på sine "idealer" eller at de bare gunner på som e.g. Ubisoft gjør? Tror det ville ha skilt ekte Valve-fan boys fra resten som BARE vil ha mer.

Personlig har jeg masse respekt for Newell og kompani, og synes at så lenge har det ikke skadet Valve - og kjerneverdier er viktig, men samtidig har de nok vært nokså konservative siden hovedbabyen deres til slutt ble Steam og salgsgeskjeft, kontra nye spill med nyvinning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...