Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 07:30 Del Skrevet tirsdag kl 07:30 Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops 6 - kampanje og zombies Treyarch viser klasse på alle mulige måter i årets Call of Duty Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet tirsdag kl 08:37 Del Skrevet tirsdag kl 08:37 Det var på tide at vi fikk et cod spill som er såpass bra, på tvers av alle game modes. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet tirsdag kl 10:02 Del Skrevet tirsdag kl 10:02 Savner virkelig det COD som var før i tiden. Ingen drakter som ser ut som man kommer rett fra søppel fyllinga. Samme med disse teite våpene som ser ut som dem er henta fra en annen planet. Så er glad jeg ikke kjøpte det, men testa det på gamepass. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet tirsdag kl 13:08 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Spilte gjennom kampanjen helt til jeg kom til zombiedelen de absolutt måtte presse inn der også. Har ikke rørt kampanjen siden, men kommer vel til å skru ned difficulty på den delen og spole gjennom for å fortsette spillet. COD er allerede sånn passe ødelagt av skins i multiplayer, om jeg ikke skal få ødelagt singel player delen også. Har spilt litt multi også, men kommer neppe til å forlenge gamepass bare for COD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå