Wall Dorf Skrevet tirsdag kl 11:53 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 harme skrev (11 timer siden): Jesus komme som en tyv ????? Matt.24.42-44, 1.Tess.5.2, Åp.16.15 Lenke til kommentar
harme Skrevet tirsdag kl 13:43 Del Skrevet tirsdag kl 13:43 Wall Dorf skrev (1 time siden): Matt.24.42-44, 1.Tess.5.2, Åp.16.15 Jesus er underordnet Jehova. Matt 12:18: Se, min tjener, som jeg har utvalgt Jesus er underlagt Gud også i himmelen. Joh 8:42: Jeg er utgått fra Gud og kommer fra ham, for jeg er heller ikke kommet av meg selv men han har utsendt meg. Lenke til kommentar
Wall Dorf Skrevet i går, 13:31 Del Skrevet i går, 13:31 harme skrev (23 timer siden): Jesus er underordnet Jehova. Matt 12:18: Se, min tjener, som jeg har utvalgt Jesus er underlagt Gud også i himmelen. Joh 8:42: Jeg er utgått fra Gud og kommer fra ham, for jeg er heller ikke kommet av meg selv men han har utsendt meg. Ja, du kan så si: Fra begynnelsen forteller jeg slutten, på forhånd forteller jeg det som ikke har hendt. Jeg sier: «Min plan står fast, alt jeg vil, det gjør jeg.» Jes.46.10 - Også gjennom sønnen: Mengden flokket seg om ham og spurte: «Hvor lenge vil du holde oss i uvisshet? Er du Den salvede, så si oss det rett ut!» Jesus svarte: «Jeg har sagt det til dere, men dere tror meg ikke. De gjerningene jeg gjør i min Fars navn, vitner om meg. (Joh.10.25) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå