Gouldfan Skrevet torsdag kl 09:46 Del Skrevet torsdag kl 09:46 ilpostino skrev (1 time siden): jeg synes ikke det var så lenge siden Xperia 1 VI kom, men jeg alderen spiller meg kanskje et puss? Da jeg kjøpte min VI brukte jeg først silikondeksel, men kjøpte etterhvert dette dekselet hos komplett. På silikondekselet jeg brukte før var det en skikkelig fordyping, men på det nye dekselet er sensorene og knappene på siden mer eksponert. På grunn av dette har jeg ved flere lommeringt folk på Messenger, og Tidal skifter ofte sanger mens jeg har telefonen i lommen. Jeg har da trodd telefonen har vært låst. edit: Xperia 5 VI har ikke kommet enda, så jeg er glad for at jeg kjøpte 1 VI. Anbefaler at du kjøper et skikkelig deksel. Jeg har to Sonys originale grønne som er pent og grepvennlig men ikke så bra beskyttelse. Også har jeg Spigen Rugged armour som jeg bruker nå og er kjempefornøyd med. Disse er spesial-bygd for mobilen. Andre er det også da, men jeg har veldig dårlig erfaring med gjennomsiktig 100 kr deksel jeg brukte til Xperia 5 og Xperia 1III. Jeg tror heller ikke jeg skal ha 1VII jeg er fornøyd med 1VI og bruker den en god stund til... Slik som 1III jeg var veldig fornøyd med og varte helt til 1VI, den funket forstatt men gikk 1000kr pant på den og nye gratis Sony blåtann hodetelefoner og ny mobil på kjøpet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet torsdag kl 10:14 Del Skrevet torsdag kl 10:14 Dekselet jeg kjøpte er laget av Sony. Jeg har hatt silikon-deksel på begge telefonene mine i ganske mange år og har likt det. Jeg likte dog rødfargen på dekselet, og det "maskerer" på en måte at jeg ikke kjøpte telefonen i rødfargen jeg egentlig ville ha. (jeg kjøpte telefonen på tilbud og den kostet da 5000 mindre enn den røde modellen. Jeg synes det var stor prisforskjell når farven i hovedsak er forskjellen. Jeg vet den røde har mer lagring, men det er ikke superviktig for meg da jeg har stort minnekort i). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 10:33 Del Skrevet torsdag kl 10:33 (endret) ilpostino skrev (22 minutter siden): Dekselet jeg kjøpte er laget av Sony. Jeg har hatt silikon-deksel på begge telefonene mine i ganske mange år og har likt det. Jeg likte dog rødfargen på dekselet, og det "maskerer" på en måte at jeg ikke kjøpte telefonen i rødfargen jeg egentlig ville ha. (jeg kjøpte telefonen på tilbud og den kostet da 5000 mindre enn den røde modellen. Jeg synes det var stor prisforskjell når farven i hovedsak er forskjellen. Jeg vet den røde har mer lagring, men det er ikke superviktig for meg da jeg har stort minnekort i). Ja stemmer det, du hadde røde dekselet, ser fint ut den. Jeg tenkte på gjennomsiktige dekselet jeg brukte før som ikke var så bra beskyttet. Jeg har samme Sony deksel i kakhi grønt, men synes den har for dårlig beskyttelse. Jeg bruker den til pynt av og til. Vil allikevel anbefale Spigen, synd de ikke har like mange farger som modellen. Endret torsdag kl 10:37 av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet torsdag kl 10:36 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Gouldfan skrev (2 minutter siden): Ja stemmer det, du hadde røde dekselet, ser fint ut den. Jeg tenkte på gjennomsiktige dekselet jeg brukte før som ikke var så bra beskyttet. Da misforstod jeg deg. Skal sjekke ut Spigen. Silikondekslene har fungert fint, og det har hendt en av telefonene falt ut av lommen, og spratt ned på en betinghelle 3 meter nedenfor der jeg satt. Telefonen var helt uskadd. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 10:40 Del Skrevet torsdag kl 10:40 (endret) ilpostino skrev (4 minutter siden): Da misforstod jeg deg. Skal sjekke ut Spigen. Silikondekslene har fungert fint, og det har hendt en av telefonene falt ut av lommen, og spratt ned på en betinghelle 3 meter nedenfor der jeg satt. Telefonen var helt uskadd. Denne har de i Norge også, så jeg har både Spigen panzer glass og case rugged armour. https://www.proshop.no/Mobil-Deksel-og-etui/Spigen-Rugged-Armor-matte-black-Sony-Xperia-1-VI/3268233 Sony deksel bruker jeg om det er noe stas og fjas, brukte den f.eks til jul og sikkert også 17.mai etc Endret torsdag kl 10:44 av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet torsdag kl 10:46 Del Skrevet torsdag kl 10:46 Hvor kjøpte du ditt Spigen? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 11:25 Del Skrevet torsdag kl 11:25 (endret) ilpostino skrev (48 minutter siden): Hvor kjøpte du ditt Spigen? Jeg kjøpte jo på nett i Sverige, fordi jeg bor i Sverige men Pro shop i Norge har den ifølge prisjakt til ca 200k Tror jeg betalte litt over 200kr husker ikke, men den er veldig bra og solid beskyttelse altså Spigen Rugged armor. 190sek på Amazon.se som jeg kjøpte den ifølge mailen min. Men er akkurat samme som Proshop.no selger. Jeg har begge dekslene både Sony og Spigen Men min Sony deksel og Mobil falt rett i gulvet akkurat på en stål list i stua. Og hele panzer skjermdeksel ble knust.... Men skjermen og mobilen klarte seg. Rugged armor har en uthevelse rundt skjermen, så det ikke skal skje like lett. Sony deksel er ikke beskyttet på samme måte, er mer et pyntedeksel med bra grep. Endret torsdag kl 11:35 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå