Gouldfan Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november (endret) Da er Android 15 installert på min Sony 1VI Men finner ikke video pro? Er den inne i camera appen? Edit Ja det er den.. snedig med alt i en app. Endret 26. november av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Da er Xperia 1 VI bestilt på black week hos Komplett. Venter på meg i pakkeboks når jeg kommer hjem søndag. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Hentet telefonen i henteboks utenfor blokken på vei hjem. Litt overrasket over hvor tynn og "liten" esken til Xperia 1 III er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember (endret) På de andre Xperia-telefonene jeg har hatt har "varsellampen" oppe i hjørnet av telefonen lyst orange eller grønt når telefonen blir ladet, men det er tilsynelatende ikke tilfelle for Xperia 1 VI. Er det mulig å aktivisere dette? PorterBuddy har rotet til med en levering så har ikke fått minnekortet jeg bestilte til telefonen enda. Synes Xperia 5 I og Xperia 5 III som jeg ha hatt til nå har vært raske nok, men synes Xperia I VI virker ganske snappy og rask i sammenligning. Endret 4. desember av ilpostino Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember ilpostino skrev (30 minutter siden): På de andre Xperia-telefonene jeg har hatt har "varsellampen" oppe i hjørnet av telefonen lyst orange eller grønt når telefonen blir ladet, men det er tilsynelatende ikke tilfelle for Xperia 1 VI. Er det mulig å aktivisere dette? PorterBuddy har rotet til med en levering så har ikke fått minnekortet jeg bestilte til telefonen enda. Synes Xperia 5 I og Xperia 5 III som jeg ha hatt til nå har vært raske nok, men synes Xperia I VI virker ganske snappy og rask i sammenligning. Det du tenker på er gode gamle notification light. Det er borte på nyeste modellene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Sånn er det når man hopper over flere modeller. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember (endret) ilpostino skrev (1 time siden): Sånn er det når man hopper over flere modeller. Tror dette er første uten... Mener at V hadde notification light. Tror Sony var den første og siste med notification light, tror de startet med det helt tilbake som Ericsson og senere Sony Ericsson. Endret 4. desember av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember (endret) Synes det var grei måte å se om telefonen var fulladet på (på for eksempel kontoret og annen "mellomlading"). Fikk jeg varsler fra Finn var lyset blått, gulaktig fra Snapchat og så videre... så det hadde sine fordeler. men er enda en greie som skal inn et allerede stappet deksel. Endret 6. desember av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Kan noen av dere med Xperia 1 VI installere et spill som heter Ingress Prime og se om dere får startet det? Hos meg kommer kun lasteskjermen før skjermen blir sort. Prøvd å slette cache, reinstallere appen og lite sånn, uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember ilpostino skrev (20 timer siden): Kan noen av dere med Xperia 1 VI installere et spill som heter Ingress Prime og se om dere får startet det? Hos meg kommer kun lasteskjermen før skjermen blir sort. Prøvd å slette cache, reinstallere appen og lite sånn, uten at det har hjulpet. Får bare svart skjerm etter logo. Om du vil kan jeg prøve på pixel også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Du får den samme feilen som meg, så da er det noe med Andorid 15 + det spillet, og ikke bare min telefon. Takk for at du testet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember (endret) ilpostino skrev (35 minutter siden): Du får den samme feilen som meg, så da er det noe med Andorid 15 + det spillet, og ikke bare min telefon. Takk for at du testet. Det funker på iPad 10, 9gen Endret 10. desember av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå