Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tråden om Sony Xperia 1 VI og Xperia 5 VI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På de andre Xperia-telefonene jeg har hatt har "varsellampen" oppe i hjørnet av telefonen lyst orange eller grønt når telefonen blir ladet, men det er tilsynelatende ikke tilfelle for Xperia 1 VI. Er det mulig å aktivisere dette?

PorterBuddy har rotet til med en levering så har ikke fått minnekortet jeg bestilte til telefonen enda. Synes Xperia 5 I og Xperia 5 III som jeg ha hatt til nå har vært raske nok, men synes Xperia I VI virker ganske snappy og rask i sammenligning.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (30 minutter siden):

På de andre Xperia-telefonene jeg har hatt har "varsellampen" oppe i hjørnet av telefonen lyst orange eller grønt når telefonen blir ladet, men det er tilsynelatende ikke tilfelle for Xperia 1 VI. Er det mulig å aktivisere dette?

PorterBuddy har rotet til med en levering så har ikke fått minnekortet jeg bestilte til telefonen enda. Synes Xperia 5 I og Xperia 5 III som jeg ha hatt til nå har vært raske nok, men synes Xperia I VI virker ganske snappy og rask i sammenligning.

Det du tenker på er gode gamle notification light. Det er borte på nyeste modellene.

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (1 time siden):

Sånn er det når man hopper over flere modeller. 

Tror dette er første uten... Mener at V hadde notification light.

Tror Sony var den første og siste med notification light, tror de startet med det helt tilbake som Ericsson og senere Sony Ericsson.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Synes det var grei måte å se om telefonen var fulladet på (på for eksempel kontoret og annen "mellomlading"). Fikk jeg varsler fra Finn var lyset blått, gulaktig fra Snapchat og så videre... så det hadde sine fordeler. men er enda en greie som skal inn et allerede stappet deksel.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Kan noen av dere med Xperia 1 VI installere et spill som heter Ingress Prime og se om dere får startet det? Hos meg kommer kun lasteskjermen før skjermen blir sort. Prøvd å slette cache, reinstallere appen og lite sånn, uten at det har hjulpet. 

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (20 timer siden):

Kan noen av dere med Xperia 1 VI installere et spill som heter Ingress Prime og se om dere får startet det? Hos meg kommer kun lasteskjermen før skjermen blir sort. Prøvd å slette cache, reinstallere appen og lite sånn, uten at det har hjulpet. 

Får bare svart skjerm etter logo. Om du vil kan jeg prøve på pixel også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...