Gouldfan Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober (endret) torbjornhb skrev (2 timer siden): Godt den berget. Har du sjekket at ikke forsikring inngår i innboforsikring? Er vel en del mobiloperatører som tilbyr det også, selv om det er noe dyrere... Nei tror ikke innboforsikring dekker skjermen. Men skal ha forsikring fra Telia om jeg kjøper ny derfra neste gang. Denne telefonen virker mye mer solid enn gamle Xperia 1III som fikk feil bare ved å dette hardt ned fra et bord. Jeg er veldig forsiktig med mobiler da, Min 1III var på service et par ganger hos Telia men fikk 1500kr i pant for den av Telia. Uheldig kan alle være, så forsikring spesielt på dyre mobiltelefoner anbefales. Endret 9. oktober av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Nå er den røde 1 VI med dobbelt så mye lagringskapasitet (512GB) også til salgs i Norge. Koster 1000 kr. mer. 2 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober (endret) Store muligheter for at det hadde blitt den hvis det hadde vært mulig å kjøpe helt fra starten. I salg fra 18/10. https://www.power.no/mobil-og-foto/mobiltelefon/sony-xperia-1-vi-512-gb-roed/p-3662926/ Endret 14. oktober av Trond HB 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Jeg har planer om å vente på Xperia 5 VI til Q1 neste år, men hvis den ikke kommer i den rødfargen kjøper jeg denne. Har Xperia 5 I i den rødfarven. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Ser ut som jeg må vente lenge på Xperia 5 VI. Har den ikke kommet innen Q1 2025 kjøper jeg Xperia 1 VI istedenfor. https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-5-vi-canceled-launch_id162400 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november ilpostino skrev (5 timer siden): Ser ut som jeg må vente lenge på Xperia 5 VI. Har den ikke kommet innen Q1 2025 kjøper jeg Xperia 1 VI istedenfor. https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-5-vi-canceled-launch_id162400 1 VI er nok Sonys beste phone ever, alt er forbedret med den. 5V er det denne du har nå? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november (endret) Har 5 i og 5 III. Sistnevnte er hovedtelefon. Nye av grunnen til at jeg har likt 5 fremfor 1 er litt mindre skjerm, men nå har skjermen på 1 VI blitt mindre såvidt jeg har skjønt. Endret 14. november av ilpostino Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november ilpostino skrev (29 minutter siden): Har 5 i og 5 III. Sistnevnte er hovedtelefon. Jeg hadde 5 og 1III i lilla og nå 1VI i kakhi grønt. 1VI er bedre på lydkvalitet, på Camera ganske fantastisk brukervennlig samtidig som den har makro zoom AI prosessering uten at det er overdrevet og samtidig full manuell for de som liker dette. Skjermen er lyssterk som de beste og den har markedets kanskje beste batteri. Samt den er mer solid. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet mandag kl 10:43 Del Skrevet mandag kl 10:43 Mistenker at hovedtelefonen har tatt kvelden den vil ikke lade og gikk en stund i en infinity loop hvor den prøvde å skru seg på, men skrudde seg av igjen da den var tom for strøm. Lyset som lyser når den lader lyser oransje, men det kommer er veldig raskt grønt lys i det jeg kobler til lader. Prøvd med forskjellige ladere, og powerbanks med samme resultat. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet mandag kl 14:26 Del Skrevet mandag kl 14:26 (endret) ilpostino skrev (På 14.11.2024 den 9:13 PM): Har 5 i og 5 III. Sistnevnte er hovedtelefon. Nye av grunnen til at jeg har likt 5 fremfor 1 er litt mindre skjerm, men nå har skjermen på 1 VI blitt mindre såvidt jeg har skjønt. Skjermen på 1VI er fortsatt stor men i vanlig format.. den er ikke lang og smal lenger. Den gamle formen var litt problematisk i lommen. Nye formfaktor er mye bedre. Siste 5V kom vel kun med to kamera linser? Også kommer det ikke en 5VI virker det som? Mulig det kommer til året. Pixel 6a er derimot en kompakt telefon, men første utgaven jeg hadde måtte byttes inn pga problemer med Android oppdateringen. Men nye Pixel 6a jeg fikk har hatt null problemer. Bruker Pixel 6a i Norge og som brukstelefon når jeg trener eller er ute i skogen eller lignende... Den selges vel ikke lenger men de rimelige Pixel er meget bra. Endret mandag kl 14:29 av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet mandag kl 17:48 Del Skrevet mandag kl 17:48 Er i Hamburg og tafset litt på en Xperia 1 VI. Heller nor å kjøpe en sånn i rød. Kan man bruke hvilken som helst trådløs lader til Xperia I VI? Ser Komplett har kampanje og datt ned prisen med 4000 kroner på Xperia 1 VI. Har fremdeles lyst på en røde, men kjipt å betale 5000 ekstra bare for å få den i rød. https://www.komplett.no/product/1307593/mobiler-klokker/mobiltelefoner/sony-xperia-1-vi-sort?queryid=3e7c2a6c04a26b19c8d2ab3e1725051d&sort=None Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Da Android 15 kommet. Ikke sjekket så nøye hva som er nytt. Video-Pro har kommet i kamera appen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Ikke kommet Android 15 ennå her i Sverige. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Det tar vel litt tid før produsentene får pushet det ut Trond HB skrev (11 timer siden): Da Android 15 kommet. Ikke sjekket så nøye hva som er nytt. Video-Pro har kommet i kamera appen. Håper det kommer et råformat som støttes i Resolve. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden ilpostino skrev (47 minutter siden): Håper det kommer et råformat som støttes i Resolve. Har kommet til min Norske Google Pixel 6a med norsk simkort. Men tør ikke installere på denne enda,fordi det var så mye trøbbel med 14.... Sony som er mye dyrere og sikkert gjennomarbeidet er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gouldfan skrev (8 timer siden): Sony som er mye dyrere og sikkert gjennomarbeidet er ikke noe problem. Hehe, det er ike min erfaring. Men jeg liker at du er optimistisk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Viktig å alltid være optimistisk, iallefall frem til man får en dør slengt i trynet. Gouldfan skrev (8 timer siden): Har kommet til min Norske Google Pixel 6a med norsk simkort Pixel er vel telefoner fra Google, som kjører ganske ren Android, uten så mye dilldall som de andre produktene legger på telefonene sine. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) ilpostino skrev (51 minutter siden): Viktig å alltid være optimistisk, iallefall frem til man får en dør slengt i trynet. Pixel er vel telefoner fra Google, som kjører ganske ren Android, uten så mye dilldall som de andre produktene legger på telefonene sine. Nei men forrige mobil 6a og masse andre fikk problemer med 14 oppdateringen. Måtte ha ny mobil på garantien fra Google faktisk. Er ikke så dumt å vente litt å se hvordan det går for andre. Sony har veldig ren Android... Endret 3 timer siden av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå