Ketil G. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Har dårlig råd og vurderer en sykkel fra thansen. Min butikk selger ut noen på utstilling. Er skeptisk til om det er dårligste supermarkedkvalitet, mitt håp er at det ikke er dårligere en biltema. Har noen erfaring med sykler for voksne derfra? Ser på vanlig bysykkel, som går litt på grusveier av og til. Ike elsykkel. Lenke til kommentar
Ketil G. Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Altså sykkel fra thansen, erfaringer på kvaliteten. Gidder ikke kjøpe søppel. Takk Endret 2 timer siden av Ketil G. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Samme dritten på Biltema. Går nok fint 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ketil G. skrev (31 minutter siden): Har dårlig råd og vurderer en sykkel fra thansen. Min butikk selger ut noen på utstilling. Er skeptisk til om det er dårligste supermarkedkvalitet, mitt håp er at det ikke er dårligere en biltema. Har noen erfaring med sykler for voksne derfra? Ser på vanlig bysykkel, som går litt på grusveier av og til. Ike elsykkel. Det er tusenvis av brukte sykler av høy kvalitet til en billig penge på finn.no. Dette er mye bedre kjøp en noe lavkvalitetsrask som ruster før du er ute av butikken. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Thansen er ikke spesielt billig. Folk sier at det er billig der, men det stemmer ikke. En slags Nille for bilutstyr. Skrot og merkevarer om en annen. Nille er den type butikk som tar 199 kr for plastkasser andre selger for 129 og Thansen er den type butikk som tar 799 for et hodesett andre tar 590 for. https://www.thansen.no/elektronikk/hodetelefoner/jbl-tune-520bt-bluetooth-hodetelefoner/n1277971/pn1355264 https://www.prisjakt.no/product.php?p=8569913 Det eneste jeg har funnet der med grei pris er nettverkskabler. Det er sikkert mulig å handle der, men vær skeptisk og bruk hodet. Endret 1 time siden av BadCat Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden 1 hour ago, Ketil G. said: Har dårlig råd og vurderer en sykkel fra thansen. Min butikk selger ut noen på utstilling. Er skeptisk til om det er dårligste supermarkedkvalitet, mitt håp er at det ikke er dårligere en biltema. Har noen erfaring med sykler for voksne derfra? Ser på vanlig bysykkel, som går litt på grusveier av og til. Ike elsykkel. Jeg kjøpte en elsparkesykkel som selges på thansen. Fullstendig skrot og håpløst å få noe hjelp i ettertid. Jeg ville kanskje vurdert finn.no som folk sier her ja. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 54 minutter siden Del Skrevet 54 minutter siden Legger du i 13.000,- for en brukt, 2-3 år gammel sykkel på finn.no får du 10x av dette skrangleriet du viser til. Man må riktignok vite hva man skal lete etter. Men regner i det minste med at du vet hva du skal bruke den til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå