Erlend0_o Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) stamkunde skrev (4 timer siden): føler jeg ikke gå inn i systemet hvor jeg ikke har makt til å gjøre noe endringer. Jeg er ikke vaktmester, og systemet er jo tilrettelagt for alle leilighetene på bygget. Da ville jeg kontaktet dem så raskt som mulig. Antar det er et av problemene jeg har nevnt. Er sjeldent problem med termostatene, med mindre de viser en feilmelding Endret 20 timer siden av Erlend0_o Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 20 timer siden Forfatter Del Skrevet 20 timer siden Erlend0_o skrev (25 minutter siden): Da ville jeg kontaktet dem så raskt som mulig. Antar det er et av problemene jeg har nevnt. Er sjeldent problem med termostatene, med mindre de viser en feilmelding jeg har tatt kontakt. Takk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) - Endret 17 timer siden av mobile999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden stamkunde skrev (3 timer siden): nei, de er mørke blå og oval på toppen av blå "lokket" 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden mobile999 skrev (3 timer siden): Riktig. Vet ikke hva er forskjellen med de ulike du har sendt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden stamkunde skrev (8 timer siden): Er det ingen der du bor som kan hjelpe deg? (Bor du i selveierleilighet (spør styreleder om noen kan hjelpe) eller borettslag (vaktmester?)?) Har du bruksanvisninger liggende for Uponor styringssystemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå