stamkunde Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Føler den ikke varmer så godt som den skal. Vet ikke hvor jeg skal starte. Den har jo vært på laveste nivå i sommer, og når jeg øker på varmen så får jeg ikke mer enn 19-20 grader, selv om jeg har justert helt opp til 24 grader. Hva butter i mot, og hva er det tallene man kan se inne i systemet? jeg har digitalt trådløst system hvor jeg kan justere i bad, gang og stue. denne typen har jeg i hjemmet Endret 10 timer siden av stamkunde Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 41 minutes ago, stamkunde said: Føler den ikke varmer så godt som den skal. Vet ikke hvor jeg skal starte. Den har jo vært på laveste nivå i sommer, og når jeg øker på varmen så får jeg ikke mer enn 19-20 grader, selv om jeg har justert helt opp til 24 grader. Hva butter i mot, og hva er det tallene man kan se inne i systemet? jeg har digitalt trådløst system hvor jeg kan justere i bad, gang og stue. Det er helt normalt at denne termostaten ikke genererer særlig mye varme. Du trenger noen ordentlige varmekilder også. 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden nebrewfoz skrev (33 minutter siden): Det er helt normalt at denne termostaten ikke genererer særlig mye varme. Du trenger noen ordentlige varmekilder også. Det fungerte godt i fjor. Hva gjør man ved sommer halvåret? jeg justerte det til minimum tempretatur, tror det vat +7 grader. Nå viser det 5 grader under enn det jeg har satt den til å respondere. Varmekilden skal være i stand. I fjor måtte jeg bytte hele systemet da den etter 20 år var ødelagt fra den var ny. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 3 minutes ago, stamkunde said: Nå viser det 5 grader under enn det jeg har satt den til å respondere. Varmekilden skal være i stand. I fjor måtte jeg bytte hele systemet da den etter 20 år var ødelagt fra den var ny. Det kan vel være lurt å få installatøren til å ta en kikk på systemet igjen. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hva er varmekilden? Vannbåren varme? Vis ja så sjekk temperaturen i fordelerskap. Er også mulig at sirkulasjonspumpe er stilt inn for lavt, då at når vinteren kommer å flere kurser kaller på varme så har den ikke nok trykk til å fordele til alle rom Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Erlend0_o skrev (5 minutter siden): Hva er varmekilden? Vannbåren varme? Vis ja så sjekk temperaturen i fordelerskap. Er også mulig at sirkulasjonspumpe er stilt inn for lavt, då at når vinteren kommer å flere kurser kaller på varme så har den ikke nok trykk til å fordele til alle rom varmekilden er fra fabrikk. Litt usikker hvordan skrive detaljert. Det er vannbåren varme i gulv. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden stamkunde skrev (7 timer siden): varmekilden er fra fabrikk. Litt usikker hvordan skrive detaljert. Post et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå