Skrote Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Har en bil som har fått motorhavari. Verksted påpekte at dette kanskje kunne være en reklamasjonssak ifm tidligere regkjede bytte. Mæn da måtte de demontere motor for å finne ut dette. Nå krever de betaling for alle timene med feilsøking/demontering, siden de nå har funnet ut at de ikke har gjort noen feil sist. kan de kreve betalt for dette? Hadde jeg visst dette hadde jeg ikke brydd meg, da jobb og reperasjon koster mer en bilen er verd. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg forstår at det er en kjedelig situasjon, men hvem tenker du at er ansvarlig for å betale? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Det koster å ha bil, sånn er det bare. Har selv vært der at jeg har måtte betale i dyre dommer bare for å konkludere med at bilen må vrakes pga reprasjonen koster >> bilens verdi. Men - i ditt tilfelle, hva var det egentlig du og verkstedet avtalte før feilsøkinga? Hadde dere noe som helst dialog om hva feilsøkinga skulle kunne koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå