Gå til innhold

– Den mest ambisiøse funksjonen for en utvidelse noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
57 minutes ago, Heradon said:

Tviler på at det blir bra. Jeg vet ikke grunn ikke om noen andre MMORPG enn Star Wars Galaxies (Lansert 2003) med ordentlig "Player Housing".
 

 

Kanskje du burde ha lett litt blandt de større MMOene som finnes da, både Elder Scrolls Online og Guild Wars 2 har populære og sterke løsninger for player housing. 

Det er også en svært populær feature i Final Fantasy 14.

Ingen grunn til at det ikke skal kunne bli bra i WoW så lenge Blizzard gjør en god jobb med å implementere det.

Endret av Runis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Runis skrev (21 minutter siden):

Kanskje du burde ha lett litt blandt de større MMOene som finnes da, både Elder Scrolls Online og Guild Wars 2 har populære og sterke løsninger for player housing. 

Det er også en svært populær feature i Final Fantasy 14.

Ingen grunn til at det ikke skal kunne bli bra i WoW så lenge Blizzard gjør en god jobb med å implementere det.

Stemmer det. Det er flere spill som tilbyr instansierte rom eller hus og kaller det "Player Housing." Løsningene som ofte er isolerte fra resten av spillverdenen og mangler både dybde og betydning. I stedet for å føles som en integrert del av spillets økosystem eller sosiale struktur, blir de mer som statiske dekorasjonsgallerier. Selv om de teknisk sett gir spillerne et sted å "bo," mangler de den kreative friheten og innflytelsen på verden rundt som virkelig kunne gjort systemet engasjerende og meningsfullt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Heradon skrev:
Runis skrev (21 minutter siden):

Kanskje du burde ha lett litt blandt de større MMOene som finnes da, både Elder Scrolls Online og Guild Wars 2 har populære og sterke løsninger for player housing. 

Det er også en svært populær feature i Final Fantasy 14.

Ingen grunn til at det ikke skal kunne bli bra i WoW så lenge Blizzard gjør en god jobb med å implementere det.

Stemmer det. Det er flere spill som tilbyr instansierte rom eller hus og kaller det "Player Housing." Løsningene som ofte er isolerte fra resten av spillverdenen og mangler både dybde og betydning. I stedet for å føles som en integrert del av spillets økosystem eller sosiale struktur, blir de mer som statiske dekorasjonsgallerier. Selv om de teknisk sett gir spillerne et sted å "bo," mangler de den kreative friheten og innflytelsen på verden rundt som virkelig kunne gjort systemet engasjerende og meningsfullt.

Alternativet til instansierte hus er å ha store sovebyer med hus eller at de få husene er drit dyre. Og ja hus er en en ting noen elsker men de fleste ser som meeh men har en del nytte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...