Spillredaksjonen Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden – Den mest ambisiøse funksjonen for en utvidelse noensinne Blizzard har jobbet med World of Warcraft-hus i fem år. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Nei takk, det var ikke serlig interessant med baser i WoD heller Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Blir sikkert ålreit, men kommer circa 15 år for seint Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Tviler på at det blir bra. Jeg vet ikke grunn ikke om noen andre MMORPG enn Star Wars Galaxies (Lansert 2003) med ordentlig "Player Housing". Lenke til kommentar
Runis Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) 57 minutes ago, Heradon said: Tviler på at det blir bra. Jeg vet ikke grunn ikke om noen andre MMORPG enn Star Wars Galaxies (Lansert 2003) med ordentlig "Player Housing". Kanskje du burde ha lett litt blandt de større MMOene som finnes da, både Elder Scrolls Online og Guild Wars 2 har populære og sterke løsninger for player housing. Det er også en svært populær feature i Final Fantasy 14. Ingen grunn til at det ikke skal kunne bli bra i WoW så lenge Blizzard gjør en god jobb med å implementere det. Endret 5 timer siden av Runis 1 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Dette blir for dumt! Jeg vil nedkjemp fiender, geare up og raide. Ikke dekorere hjem eller spille sims i azheroth. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Runis skrev (21 minutter siden): Kanskje du burde ha lett litt blandt de større MMOene som finnes da, både Elder Scrolls Online og Guild Wars 2 har populære og sterke løsninger for player housing. Det er også en svært populær feature i Final Fantasy 14. Ingen grunn til at det ikke skal kunne bli bra i WoW så lenge Blizzard gjør en god jobb med å implementere det. Stemmer det. Det er flere spill som tilbyr instansierte rom eller hus og kaller det "Player Housing." Løsningene som ofte er isolerte fra resten av spillverdenen og mangler både dybde og betydning. I stedet for å føles som en integrert del av spillets økosystem eller sosiale struktur, blir de mer som statiske dekorasjonsgallerier. Selv om de teknisk sett gir spillerne et sted å "bo," mangler de den kreative friheten og innflytelsen på verden rundt som virkelig kunne gjort systemet engasjerende og meningsfullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå