Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil gå fra kona. 2 barn. Hva gjør jeg

Gjest 0c266...785

Anbefalte innlegg

Gjest 0c266...785

Sitter i en vanskelig situasjon nå.

2 barn, 2 og 3 år. 

Gift, men her går ikke lenger. Vært sammen i 17 år. Gift i 5 år. 

Jeg vil mest gi fra meg alt, da mener jeg alt. Både hus, bil og barna. Jeg vet at barna får det bedre uten meg, ikke i starten, men på sikt så vil de bli det. Vi har vært i slikt parforhold terapi, uten noe gevinst, bedre de 2 første ukene etter terapi, men så tilbake til det gamle. Hvor skal jeg begynne? Still gjerne spørsmål rundt mer dere trenger å vite for å kunne hjelpe meg på veien. 

Anonymous poster hash: 0c266...785

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det høres ut som at du er deprimert

.kanskje du bør snakke med fastlegen din?

Hvis du ikke er deprimert, så tenker jeg, det å gå fra kona er ditt valg, men barna dine, de har du et ansvar for .de er dine barn,.og hva du gjør nå vil prege dem resten av livet

Endret av Tussi
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 59428...ed1
Gjest 0c266...785 skrev (40 minutter siden):

Sitter i en vanskelig situasjon nå.

2 barn, 2 og 3 år. 

Gift, men her går ikke lenger. Vært sammen i 17 år. Gift i 5 år. 

Jeg vil mest gi fra meg alt, da mener jeg alt. Både hus, bil og barna. Jeg vet at barna får det bedre uten meg, ikke i starten, men på sikt så vil de bli det. Vi har vært i slikt parforhold terapi, uten noe gevinst, bedre de 2 første ukene etter terapi, men så tilbake til det gamle. Hvor skal jeg begynne? Still gjerne spørsmål rundt mer dere trenger å vite for å kunne hjelpe meg på veien. 

Anonymous poster hash: 0c266...785

er det barna som sliter deg ut? eller andre ting som skaper slitasje?

Anonymous poster hash: 59428...ed1

Lenke til kommentar
Gjest 0c266...785 skrev (41 minutter siden):

Jeg vil mest gi fra meg alt, da mener jeg alt. Både hus, bil og barna.

Hvorfor så gavmild? Vil du ikke ha et ok liv etter dette? Halvparten av verdiene osv? Tenker du å leie hybel, jobbe deg i hjel og spise havregrøt de neste 16+ årene for å få råd til skyhøye barnebidrag og dø bitter og fattig?

Gjest 0c266...785 skrev (41 minutter siden):

Jeg vet at barna får det bedre uten meg, ikke i starten, men på sikt så vil de bli det.

Hvorfor sier du det? Med mindre det er noe veldig spesielt så har barn veldig godt av å ha to foreldre selv om de bor hver for seg. Et mannlig og et kvinnelig forbilde. Å vokse opp og oppleve å bli skjøvet unna av en av foreldrene, som ikke ville ha noe med deg å gjøre, kan gi alvorlige traumer for et barn.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...