Gå til innhold

Hvor mye har folk brukt på mobilspill siste år?

Gjest 41ff7...401

Hvor mye har folk brukt på mobilspill siste år?  

35 stemmer

1. 1. Hvor mye har folk brukt på mobilspill siste år?

• Ingenting
      25
    • Under 500
      5
    • Under 1000
      3
    • Under 2500
      1
    • Under 5000
      1
    • Under 10000
      0
    • Under 50000
      0
    • Over 50000 / vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Gjest 41ff7...401

Jeg har ikke helt oversikt, men det er snakk om flere tusenlapper for min del på lootbokser med mere.

Anonymous poster hash: 41ff7...401

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt mer en jeg hadde tenkt.

Har ikke hatt mulighet til å bruke pc'n s mye i år da jeg ikke får det til grunnet vond rygg, da blir å teste ut spill på google app store. Noen av spillene der er av typen du kan velge å støtte dev eller ikke, type det er ingen konstante reklamer eller noe du kan kjøpe deg fri for, kun ett kvalitetsspill du kan velge å donere noen kr i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (9 timer siden):

Brukte en hundrelapp for ca ti år siden. En jeg studerte med brukte ca 30k i året på warthunder eller noe i den duren. 

Jobbet på siden av studiene, la opp en en god del mer enn 30k i året. Men, jeg eier jo ingen warthunder nå da...

Har jo mest lyst til å le når jeg hører om sånne, men hører jo også fra tid til annen om Pokemonkort og Counter Strike-gadget som selges for store summer. Hva vet jeg, kanskje en investering for fremtiden.

Jeg har flere bekjente som bruker mange tusen hver måned på FIFA-spill. Savner selv tiden hvor man kunne kjøpe et spill og bare spille, uten å måtte betale en ekstra gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...