flamethower1234 Skrevet søndag kl 23:28 Del Skrevet søndag kl 23:28 Reg2000 skrev (1 minutt siden): Jeg orker ikke se slike tullekamper som gjør boksingen til et freakshow mer enn en sport. Det er bare trist at en legende som Tyson lar seg lokke med ut på det tullet fordi han trenger penger. Tviler på at du hadde sagt nei til den summen selv Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet søndag kl 23:30 Del Skrevet søndag kl 23:30 (endret) 2 minutes ago, flamethower1234 said: Tviler på at du hadde sagt nei til den summen selv Nei jeg skal ikke påstå det, men jeg tjente heller ikke hundrevis av millioner av dollar i 20-åra som hadde sikret meg et liv i luksus. Det har uansett lite med saken å gjøre. Endret søndag kl 23:30 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet søndag kl 23:33 Del Skrevet søndag kl 23:33 Reg2000 skrev (Akkurat nå): Nei jeg skal ikke påstå det, men jeg tjente heller ikke hundrevis av millioner av dollar i 20-åra som hadde sikret meg et liv i luksus. Det har uansett lite med saken å gjøre. Sikrer deg mer luksus med mer penger. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet mandag kl 17:35 Del Skrevet mandag kl 17:35 Jeg så kampen, dvs denne versjonen: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå