flamethower1234 Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november Reg2000 skrev (1 minutt siden): Jeg orker ikke se slike tullekamper som gjør boksingen til et freakshow mer enn en sport. Det er bare trist at en legende som Tyson lar seg lokke med ut på det tullet fordi han trenger penger. Tviler på at du hadde sagt nei til den summen selv Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november (endret) 2 minutes ago, flamethower1234 said: Tviler på at du hadde sagt nei til den summen selv Nei jeg skal ikke påstå det, men jeg tjente heller ikke hundrevis av millioner av dollar i 20-åra som hadde sikret meg et liv i luksus. Det har uansett lite med saken å gjøre. Endret 17. november av Reg2000 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november Reg2000 skrev (Akkurat nå): Nei jeg skal ikke påstå det, men jeg tjente heller ikke hundrevis av millioner av dollar i 20-åra som hadde sikret meg et liv i luksus. Det har uansett lite med saken å gjøre. Sikrer deg mer luksus med mer penger. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet mandag kl 17:35 Del Skrevet mandag kl 17:35 Jeg så kampen, dvs denne versjonen: 1 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet fredag kl 12:50 Forfatter Del Skrevet fredag kl 12:50 Comma Chameleon skrev (På 17.11.2024 den 2:18 AM): Nei, ingenting som tyder på det. Mike var nok bare dårlig form og for gammel. Mulig det fortsatt var for tidlig etter helseproblemene i sommer, men selv om det hadde blitt utsatt lengre så tror jeg det hadde endt opp ganske likt. Plutselig ryker et kne eller noe. Å trene seg opp til en kamp gir stor risiko for skade på noen i den alderen, så ikke sikkert han noen gang blir skadefri. iGlenn skrev (På 17.11.2024 den 3:34 AM): Mange som er veldig bastante på at det var rigget, men jeg tror de bare hater Jake Paul av en eller annen grunn.Tyson er gammel og døde nesten i juni. Korte snutter på trening er noe helt annet enn å bokse flere runder i ringen. Det er ufattelig slitsomt, noe Tyson bar preg av jo lengre ut i kampen man kommer. @Comma Chameleon At det er ingenting som tyder på at det var rigget stemmer vel ikke helt, da det stadig dukker opp nye ting. Du har noen poenger i det du sier (Tyson er gammel, helseproblemer osv.) men han er fortsatt i 50 åra, det burde være mulig å slå ut en uerfarn bokser som Jake Paul. Helt i starten kunne man se Tyson jaget Paul, og var litt på hugget. Men det var det. Jo mer jeg tenker på det, jo mer komplett usannsynlig ser jeg på at Paul&Netflix inviterer til kamp helt uten noe forbehold. Dette skal jo først å fremst være show. Samtidig som Paul ikke må drites helt ut. Men Tyson ville heller aldri tatt en dive. Så hvordan løste de dette? Her er min teori: Jeg tror de hadde en form for avtale i forkant, der Tyson fikk beskjed om å åpne hardt de første sekundene (noe vi også kunne se, for å fjerne eventuell tvil om avtalt spill), at ingen skulle gå for KO (bra for Paul i starten og bra for Tyson i slutten) og at de var nødt å gå ut alle rundene (for at kampen skulle vare lengst mulig mtp "valuta" for de som ser kampen). Så ble det som det ble. Med fare for å bli for konspiratorisk, så syns jeg disse Instagram klippene illustrerer veldig bra hvordan Tyson "holder igjen". Selv med alder og eventuelle helse-issues, burde han klare å slå fra seg bedre enn dette: https://www.instagram.com/reel/DCktcUNoQ8r/?igsh=MXE5Z3loeGFpa253aw%3D%3D https://www.instagram.com/reel/DChPyHuRySS/?igsh=anc4NHdoM3h2bzNj 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå