Gjest 46e8b...d7d Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hei Jeg har hatt et langdistanseforhold med en i ca ett år. Han bor i utlandet, og er litt eksentrisk av seg. Vet at han har et tøft brudd bak seg, der det var eksen som gjorde det slutt. Han er ekstremt opptatt av fotografering. Og han har ENORMT mange bilder på veggene som han selv har tatt. Mange av barna, av familien, etc etc, og det er jo ikke unaturlig, det. MEN han har også svært mange bilder av eksen på veggen fortsatt. Merker at jeg følte det litt ....snålt... på en måte. Hun stirrer ned på meg fra veggen nesten uansett hvilket rom jeg er i. Men samtidig er det jo bilder han syns er fine. Han hadde forøvrig også bilder av en annen eks, som han var sammen med for 15 år siden, så sånn sett er det bare ikke den siste, men det var helt klart flest bilder av henne siste. Han er veldig sår på dette bruddet fortsatt, og vil snakke minst mulig om det. Føler litt behov for å ta opp dette at det henger så mange bilder av henne der, men samtidig vet jeg ikke helt om det er "min" sak å legge meg opp i..? Hva kan man kreve her? Anonymous poster hash: 46e8b...d7d Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Det er sykt! Røm mens du kan. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Gjest 46e8b...d7d skrev (2 timer siden): Hun stirrer ned på meg fra veggen nesten uansett hvilket rom jeg er Creepy AF Gjest 46e8b...d7d skrev (2 timer siden): Han hadde forøvrig også bilder av en annen eks WTF Gjest 46e8b...d7d skrev (2 timer siden): Hva kan man kreve her? Du kan kreve av deg selv at du må innse hva @Neptun1 sier er eneste reelle muligheten, med mindre også du vil henge på veggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå