raab Skrevet 22. november Del Skrevet 22. november Half-Life 2 er et av de beste spillminnene mine noensinne. Jeg hadde akkurat fått min første voksenjobb og tjent opp nok kroner til å kjøpe ny pc, skjerm og hele pakka med ett formål: Å spille Half-Life 2 med best mulig innstillinger. Og det gjorde jeg. Dataspill peaket for meg i den tiden der. 1 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 22. november Del Skrevet 22. november Aquatic skrev (På 20.11.2024 den 6:36 PM): Så da fikk man også forklaringa på hvorfor Episode 3 aldri kom. Hva? Hvor? Når? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 22. november Del Skrevet 22. november 9 minutes ago, Markiii said: Hva? Hvor? Når? Svaret finnes i dokumentaren som er lenket i trådens artikkel (første post). Fantastisk dokumentar forøvrig. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23. november Del Skrevet 23. november ps5 skrev (10 timer siden): Svaret finnes i dokumentaren som er lenket i trådens artikkel (første post). Fantastisk dokumentar forøvrig. Ok, har ikke fått sett den enda. Lenke til kommentar
Aquatic Skrevet 23. november Del Skrevet 23. november (endret) raab skrev (21 timer siden): Half-Life 2 er et av de beste spillminnene mine noensinne. Jeg hadde akkurat fått min første voksenjobb og tjent opp nok kroner til å kjøpe ny pc, skjerm og hele pakka med ett formål: Å spille Half-Life 2 med best mulig innstillinger. Og det gjorde jeg. Dataspill peaket for meg i den tiden der. Hehe, samme for meg. Fikk lærlingeplass litt etter HL2 kom ut, da ble det ny gaming pc. Det gikk i CS: Source og HL2 😍 Endret 23. november av Aquatic 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå