Zeph Skrevet fredag kl 17:48 Del Skrevet fredag kl 17:48 Eg kjøpte eit par AirPods Pro for nokre år sidan. I løpet av den tida har eg reklamert og fått nytt produkt to ganger. Først i 2022 og så i 2024. No byrjar det tredje produktet eg har fått med same feil. Dette er ein kjent feil med dei første utgåvene av AirPods Pro (statisk, knitring), og det har gått heilt smertefritt å reklamere. Første gang meiner eg at eg heilt nytt produkt innpakka. Andre gang trur eg etuiet kom tilbake med nye propper. Sånn sett har kanskje det første produktet blitt omlevert, mens det andre har blitt reparert. Kvar gang har eg fått nye proppar av same generasjon, med den same svakheita. Er det noko grunnlag for å få heve kjøpet eller kan det kun skje om den opprinnelege varen har fått same feil og blitt reparert to ganger? Eg satsar på det går greit å reklamere enda ei gang, men aller helst ville eg hatt pengane igjen så eg kunne kjøpt proppar av nyare modell utan denne feilen. Lenke til kommentar
Loko Skrevet lørdag kl 11:07 Del Skrevet lørdag kl 11:07 Hvis du får ny salgspakken ved reklamasjon så bruker normalt ikke forhandler å ha noe imot at du betaler mellomlegg. Dette såfremt at ny salgspakken fortsatt er i normalt salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå