Gå til innhold

Varsel - Black Friday(week) & Skjermkort (hardware) på vei ut på "salg"

Anbefalte innlegg

De fleste her er klar over det, men i tilfelle (blir selv utrolig iritert på dette)

Skjermkort er dyrt & er det noe webshopper bruker Black Friday eller Week eller mnd eller hva det er nå til så er det å pushe ut utgpående hardware.

Komplett er tidlig ute nå med 4080 super til rundt 12 K, dette er nok fortatt en ganske dårlig deal med bare noe over 1 mnd igjen til ny Skjermkort serie, du vill slite med å selge 4080 igjen for 12 k da.

Samme gjelder CPU AMD Zen5, M.2 pce 5.0 ... Jeg kunne feks ikke kjøpe ferdig bygget PC på komplett pga de selger utgående hardware, for å få cpu Zen5, M.2 Pce 5, PCE 5 støtte på HK Så måtte jeg bygge selv (bare de ekstremt dyre ferdig bygde har det meste av det, men selv enkelte ferdig bygget pc til 67k hadde ikke M.2 PCE 5), jeg bygget selv å det ble cirka samme pris men da med det aller siste i steden for utgående hardware.

Så pass på at det ikke bare er utgående hardware de vill bli kvitt, Intell har også nå nettopp kommet med helt ny cpu, kjekk det nyeste før dere kjøper ut-gående hardware

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...