ajoar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lite spørsmål: Har 3 epostkontoer, og bruker Outlook (office xp) som epostprogram. Det hadde vært praktisk for meg om jeg kunne ha 3 ulike innbokser en for hver epostkonto. Vet jeg kan bruke "ordne" kommandoen og sende meldingene til ulike mapper, men dette fungerer ikke alltid. Får masse dritt på den ene epostadr. min, men vil gjerne ha den. Kunne jeg sortert posten i hver sin innboks med tilhørende epostkonto hadde dette vært praktisk. Noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Så lenge du ikke bruker Exchange tror jeg nok det å bruke regler er eneste muligheten. Bruker det selv og det fungerer utmerket her?! Bare sett opp i regelen at alle e-poster adressert til e-postkont x automatisk skal flyttes til Innboks X osv... Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 javisst hadde ikke tenkt på å bruke regeloppsettet, men nå har jeg! Takk for tipps, nå har jeg det slik jeg vil ha det! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Takk for tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå