Gå til innhold

Lurer på hvordan politi IT er, pga fikk "Jeg skal bli politi... jeg leker dum!" utallelse på båndopptak via saksbehandler

Anbefalte innlegg

Fått på båndopptak, i møte med saksbehandler i informatikk, at "Jeg skal bli politi... jeg leker dum!" på sarkastisk og nedlatende måte.

Nå skal jeg heldigvis ikke bli politi da,jobber faktisk i retning av noe som er langt vekke fra sikkerhet, men fått meg til å lure på hvorfor hun har den holdningen opp mot informatikk studenter som skal ut i jobb - virket som en slags sarkasme mot alle dem, som jobber opp mot fagfeltet, fra informatikk; hun har jo sett på hva slags fag jeg tar, og har tatt 😐 Tar ikke sikkerhetsemner.

Saksbehandlere skal jo fremme og støtte opp under utdanning, ikke bryte ned og skape tvil og sarkasme i møte.

Ja, for all del - en burde kanskje ikke ha asperger, ADHD eller noe i politi IT heller (selv om en kanskje kan det)... men herregud!!

Uansett, hadde vært greit å vite om hvordan det faktisk er i Politi IT.

Takk for svar.

Endret av Ladon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikkje godt å få essensen ut av dette innlegget. 

Uansett, IT avdelingen i politiet består av sivile tilsette med sikkerheitsklarering, og har ingenting med etterforskning å gjere. Det går ann å få seg jobb i til dømes Kripos med IT utdanning sjølv om du ikkje er politiutdanna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...