Ladon Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Fått på båndopptak, i møte med saksbehandler i informatikk, at "Jeg skal bli politi... jeg leker dum!" på sarkastisk og nedlatende måte. Nå skal jeg heldigvis ikke bli politi da,jobber faktisk i retning av noe som er langt vekke fra sikkerhet, men fått meg til å lure på hvorfor hun har den holdningen opp mot informatikk studenter som skal ut i jobb - virket som en slags sarkasme mot alle dem, som jobber opp mot fagfeltet, fra informatikk; hun har jo sett på hva slags fag jeg tar, og har tatt 😐 Tar ikke sikkerhetsemner. Saksbehandlere skal jo fremme og støtte opp under utdanning, ikke bryte ned og skape tvil og sarkasme i møte. Ja, for all del - en burde kanskje ikke ha asperger, ADHD eller noe i politi IT heller (selv om en kanskje kan det)... men herregud!! Uansett, hadde vært greit å vite om hvordan det faktisk er i Politi IT. Takk for svar. Endret 3 timer siden av Ladon Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Hva i allverden betyr denne teksten? 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Var ikkje godt å få essensen ut av dette innlegget. Uansett, IT avdelingen i politiet består av sivile tilsette med sikkerheitsklarering, og har ingenting med etterforskning å gjere. Det går ann å få seg jobb i til dømes Kripos med IT utdanning sjølv om du ikkje er politiutdanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå