peterjohn Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hei, jeg lurer på hvordan man kan bytte farge på Mercedes E class 350e fra grønn til svart. Hvor mye det koster. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Folie er nok det mest økonomiske, ca 30k for en bil om det skal gjøres godt arbeid. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Gjerne fortelle meg hvilke firma kan gjøres det Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Plasti Dip og tilsvarende gummicoating skal kunne benyttes for fargeendring av hele bilen for en rimelig pris slik jeg har forstått. Selve produktet koster ikke så mye, og kan enkelt fjernes. Kjenner ikke hvilke firma som tilbyr behandling med denne typen produkter. https://plastidip.online/omtaler-og-referanser Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Er haugevis av firmaer etter hvert. Søk etter foliering av bil knyttet til området du bor i. Er det f.eks. i Oslo-regionen, vil jeg anta at det sikkert nå er 50+ firmaer som tilbyr dette... Men kan være viktig å se på erfaringer fra andre. Mistenker at det er en del "ikke fult så gode" aktører. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ja, Plastidip går fint. Hvor mye det koster i Bergen omrade. Har noen vet navn til firma. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden HF- skrev (41 minutter siden): Kjøp en svart bil. ^ Det enkleste (og det beste). Snakker du full omlakkering koster det skjorta; og er heller ikke spesielt smart. Dersom du MÅ omlakkere, hadde jeg heller tatt turen til Polen. Mange bra firmaer der som utfører en god jobb. Ellers, et lite kontroversielt forslag kanskje. Jeg har en gammel T3 fra 89. Den spraylakkerte jeg selv med Hammerite. Overraskende bra resultat. Valgte å penselmale taket, også med hammerite. Men hele jobben ble gjort for under 5000 kr,-. Folk blir veldig overrasket når jeg sier at bilen er spraylakkert. Men her gjelder det å være tålmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå