Fml20 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hva kan problemet være? Har en toyota avensis og idag tok jeg av plastlokket på motoren og merka at den rister mye.. hva kan problemet være? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden For lite informasjon. Er det unormale lyder eller vibrasjoner mens du kjører? Har opplevde lyder og vibrasjoner endret seg? Er det en dieselmotor er det normalt at det banker og rister en del i motoren uten at det er noe galt. Lenke til kommentar
Fml20 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Den rister litt mye tror ikke det er helt normalt at den skal riste sånn. Men ellers merker jeg ingen feil . Den starter opp som normalt. Eneste er at det kan komme mye røyk når jeg gasser på. Ellers merker jeg ingen feil med bilen. Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fml20 skrev (40 minutter siden): Hva kan problemet være? Har en toyota avensis og idag tok jeg av plastlokket på motoren og merka at den rister mye.. hva kan problemet være? Har det begynt å riste nylig eller har det eksistert i lengre tid ? En motor består av mange deler som beveger seg og disse vil naturligvis vibrere avhengig av turtall og belastning. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden På en av bilene jeg har kjørt, har jeg opplevd at det satt en vibrasjonsmansjett mellom motoren og ramma. Bilen begynte å vibrere etter 90km/t, og problemet løste seg når den ble byttet til noe mindre tørråtet. Andre alternativ er: Knekte fjærer, utbrukte dempere, Bærekuler / opphengskuler, skadd stag, skade på kulelager, eventuelt at den bommer på en tenning på høyere turtall. Ikke så mye jobb å finne ut hva som er hva, men "riste" er for diffust til man starter å feilsøke. 2 Lenke til kommentar
Fml20 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Fins det ikke noen mekaniker her eller? Bare håpløser nisseer som svarer på noe dem ikke kan eller har noe peiling på.. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fml20 skrev (1 minutt siden): Fins det ikke noen mekaniker her eller? Bare håpløser nisseer som svarer på noe dem ikke kan eller har noe peiling på.. Du kan jo starte med å si om det er diesel eller bensin. Årsmodell? Du har fått flere gode tips om hva det kan være, at du velger å ignorere det får stå på din kappe.. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fml20 skrev (4 minutter siden): Fins det ikke noen mekaniker her eller? Bare håpløser nisseer som svarer på noe dem ikke kan eller har noe peiling på.. Den håpløse nissen her er deg. Alle motorer rister. Og man må nødvendigvis spørre flere spørsmål for å få svar. Men ut fra det du sier er det nok sansynlig at du har kast i veiven som er forårsaket av rådebank. 4 Lenke til kommentar
Fml20 Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden 30 minutes ago, Zepticon said: Den håpløse nissen her er deg. Alle motorer rister. Og man må nødvendigvis spørre flere spørsmål for å få svar. Men ut fra det du sier er det nok sansynlig at du har kast i veiven som er forårsaket av rådebank. Jeg fant løsninga.. må bytte hjernen din.. idiot, få deg en jobb isteden å svare på alle spm du ikke kan Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Fml20 skrev (5 minutter siden): Jeg fant løsninga.. må bytte hjernen din.. idiot, få deg en jobb isteden å svare på alle spm du ikke kan Jeg kan nok jeg. Har bygget flere motorer selv så er ikke det det står på. Er heller folkeskikken din som er problemet her. 4 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ta en video av problemet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 42 minutter siden Del Skrevet 42 minutter siden Siden TS ikke kan oppføre seg som folk så blir tråden stengt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg