Gå til innhold

Nytt headset til jobb (Teams)

Anbefalte innlegg

Hei

Er på jakt etter eit nytt headset til jobbbruk som fungerer bra i lag med Microsoft Teams. Utfordringa mi er å finne headset/hodetelefonar som er store nok og som er komfortable å ha på over tid. På jobb i dag har eg eit Jabra Evolve 65, som jo er lite og lett, men det pressar på øyrene akkurat over brillestanga. Det blir nokså fort ubehagelig. Derfor må eg kjøpe noko som ligg over øyrene, og ikkje utpå.

På heimebane har eg Philips Fidelio x2hr, og desse må eg ha på maks stille for å få dei skikkelig over øyrene, og sjølv då skulle eg gjerne hatt litt meir å gå på. Har òg eit Audio Technica m50x og der er det nok å stille på.

På jobb har eg eit HyperX Cloud Flight (uten fungerande mic), det passar godt. Har prøvd HyperX Cloud III, det er ikkje like romslig.

Har prøvd Sony MX4 og 5 i butikk og desse blir for knappa. Må ha dei på maks stille og dra dei godt ned for at dei skal sitte skikkelig. Det vil ikkje fungere bra over tid. 

Eit anna forslag, som eg ikkje har prøvd, er desse Jabra Evolve2 85.

Er altså på utkikk etter eit headset som er romslig nok, ligger over øyrene og som fungerer bra til samtaler. Treng i utgangspunkte ikkje støydemping. Nokon med tilsvarande utfordring, men som har funne eit godt alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje så mykje erfaring.
Men på jobb gjekk eg frå Jabra Evolve 65 mono (tilsvarande det du har i dag berre at mitt headsett berre dekte eine øyret), over till Jabra Evolve 2 65, som er ein litt eldre modell frå den du lenker til.
For meg vart det ein heilt anna verden. Sjølv om støydempinga ikkje er veldig viktig så synes eg det er behageleg med støydemping som reduserer susing i bakgrunn samtidig som det slepper inn tale heilt greit.

For min del har eg ikkje problem med størrelsen på Jabra Evolve2. På maks stille kan eg lett dra Evolve2 slik at det er ca 18 cm mellom øyreklokkene om det hjelp deg noko med å vurdere om dei er store nok.
Så om din bedrift bruker Jabra-utstyr så synes eg at du utvilsomt skal bytte ut Evolve 65 med Evolve2. Evolve 2 er litt tyngre, men det er god lyd og ettersom det også er litt støydemping så er det langt meir behageleg å sitte i lange Teamsmøter ettersom det er lettare å høyre kva som blir sagt utan å konsentrere meg for mykje.

Lenke til kommentar

Er selv "brilleslange" og har tidligere hatt god erfaring med Sennheiser EPOS Adapt 660 og Bose 700 UC. Ser ut som om Bose er utgått når jeg sjekker nettet.

Før jeg sluttet i jobb i fjor så begynte vi å ta i bruk Jabra Evolve2 85 men vår opplevelse var at mikrofonen ikke hadde så god lydkvalitet i møter som de to andre nevnte headsettene. Fordelen med Epos, Bose og Jabra er at alle har støykansellering, god batteritid og er komfortable å ha på i flere timer selv med briller etter min erfaring. 

Lenke til kommentar

Må det være headsett/øreklokker? Jeg liker ikke å snakke i øreklokker med støydemping, fordi jeg ikke hører min egen stemme. Og derav snakker altfor høyt.

Så jeg pleier å bruke denne Jabra-pucken. For som kollegaene jeg deler kontor med sier: Når du først skal snakke på Teams, forstyrrer du oss andre uansett, så vi putter på våre støydempende. De hører jo min stemme uansett - hvis jeg snakker i headset - så om de også hører stemmen til møtedeltager(e) også, spiller ingen rolle.

Jabra-pucken har aldri svikta. Veldig bra lyd, og ekstremt bra mikrofon.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Gargantua said:

Må det være headsett/øreklokker? Jeg liker ikke å snakke i øreklokker med støydemping, fordi jeg ikke hører min egen stemme. Og derav snakker altfor høyt.

Så jeg pleier å bruke denne Jabra-pucken. For som kollegaene jeg deler kontor med sier: Når du først skal snakke på Teams, forstyrrer du oss andre uansett, så vi putter på våre støydempende. De hører jo min stemme uansett - hvis jeg snakker i headset - så om de også hører stemmen til møtedeltager(e) også, spiller ingen rolle.

Jabra-pucken har aldri svikta. Veldig bra lyd, og ekstremt bra mikrofon.

Kan da bruke hearthrough istedenfor støydemping for å høre din stemme.

Lenke til kommentar

Takk for gode tilbakemeldinger. Det er vel Evolve2 85 eg heller mot, men redd for at bøylen ikkje er stor nok og at det derfor vil passe dårlig.

Har òg vært inne på tanken om å ha ein ekstern mic av noko slag, i Teams kan ein jo konfigurere oppsettet nokså mykje. Men blir kanskje ikkje den mest fleksible løysinga.

Jabra-puck har eg brukt mykje på jobb i møtesamanheng, overraskande gode. Trur derimot at eg har eit par kollegaer rundt meg som ikkje ville satt så stor pris på det. Samtidig er det ikkje alt som blir sagt i samtaler som er for alle :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ekstern mic er ikke å anbefale, med mindre den støtter monitorering, altså at du kan plugge inn hodetelefoner og høre din egen stemme. Den må også støtte støykansellering og/eller ha egnede "pickup patterns" så mic-en ikke plukker opp alt av bakgrunnsstøy.
Mye enklere med et hodesett som har alt dette i en enkel pakke, i stedet for å måtte sette opp et lite podcast studio på arbeidsplassen 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...