Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 07:23 Del Skrevet torsdag kl 07:23 Her er de offisielle PC-kravene for Stalker 2 Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet torsdag kl 11:01 Del Skrevet torsdag kl 11:01 Fint å se at jeg kan kjøre dette på epic settings, er virkelig ikke penger nok i lommeboka for å oppgradere før om 3 år. Har ventet i "mange år" på dette!! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet torsdag kl 11:36 Del Skrevet torsdag kl 11:36 Disse kravene har vært kjent i hvert fall over et halvt år... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet torsdag kl 13:45 Del Skrevet torsdag kl 13:45 Kan se ut som at man blir noe CPU bound når RTX 4090 kun klarer 85fps i 1080P med DLSS Quality. Lenke til kommentar
Lush Skrevet torsdag kl 15:39 Del Skrevet torsdag kl 15:39 TheKims skrev: Kan se ut som at man blir noe CPU bound når RTX 4090 kun klarer 85fps i 1080P med DLSS Quality. Får håpe de fikser dette, til MP er klar.. ellers vil jeg påstå det har lite å si for de fleste i SP Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet torsdag kl 17:14 Del Skrevet torsdag kl 17:14 Og siden dette er et Unreal Engine 5 spill så kan det spilles i VR med UEVR injector. Men om det blir bra der er langt fra sikkert, for de som er interessert så kan dere holde dere oppdatert om dette her: https://discord.com/channels/747967102895390741/1304963758560514068 Det kommer en mengde med UE5 spill i tiden fremover. Noen av dem vil nok funke bra i VR andre ikke. Så det er mye annet også å glede seg til om ikke dette nødvendigvis skulle bli bra Lenke til kommentar
Svein M Skrevet torsdag kl 17:33 Del Skrevet torsdag kl 17:33 (endret) Fint å se at Ryzen 7 3700X og RX 5700 XT klarer 1080p, 60 fps på medium (i systemkrav). Endret torsdag kl 17:42 av Svein M Lenke til kommentar
TheKims Skrevet torsdag kl 18:19 Del Skrevet torsdag kl 18:19 Lush skrev (2 timer siden): Får håpe de fikser dette, til MP er klar.. ellers vil jeg påstå det har lite å si for de fleste i SP For min egen del klarer jeg ikke FPS spill med kun 60fps, så avventer med kjøp for å se om de klarer å forbedre ytelsen litt. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet fredag kl 21:09 Del Skrevet fredag kl 21:09 (endret) Må nok investere i en større SSD disk siden de fleste spill nå til dags tar ca 150 -200 gig💀 Endret fredag kl 21:10 av Tåka Lenke til kommentar
Soles Skrevet lørdag kl 14:21 Del Skrevet lørdag kl 14:21 (endret) Spillet ble forsinket 5 ganger for en grunn, og de prøvde å legge til NFT på toppen av det hele. Har ikke store forhåpninger til det heller, da systemkravene er langt fra en realitet hvis man ser på Steam hardware surveys er det veldig få som bruker mer enn 32GB ram og 160 GB lagring er jo helt insane. Se på Cyberpunk 2077 som et eksempel, grafikken til Stalker 2 er på nivå med Cyberpunk 2077 som kom ut for 4 år siden og har mye lavere systemkrav. De fikk sannsynligvis godt betalt av Epic bare for å bruke deres engine. Utviklere nå til dags bryr seg ikke om optimalisering. Hvis du er interessert i STALKER, last ned GAMMA, det er gratis og mest sannsynlig mye bedre samt kommer det en ny oppdatering til GAMMA, 5 Desember. Endret lørdag kl 14:23 av Soles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå