Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden DukeRichelieu skrev (19 minutter siden): Mulig, men dette er vel bare noe du selv spekulerer i? Jeg kan ta meg selv som eksempel. Var over 30 år før jeg inngikk mitt første såkalt forpliktende og monogame forhold. Det nærmer seg nå det niende året uten utroskap og jeg hadde ganske mye moro på byen og ellers før dette. Usikker på om det hadde gått like bra om jeg ble sammen med noen som veldig ung og uten særlig mye erfaring. Om jeg ser på min omgangskrets ser jeg ingen korrelasjon mellom antall partnere og hvor stabile forhold de har. Det der med "erfaring" tar jeg med en god klype salt. Det kan slå helt feil ut også. Jeg tenkte på sammenligningen med en dame som har hatt 25 ulike partnere iløpet av 10 år - oppimot noen som har hatt fast partner. Der kan du ikke trekke inn erfaring. Begge har erfaring, men skal du trekke inn noe der så vil jeg heller si at seksuell erfaring blir bedre og bedre med en du er trygg på. Noe du blir med samme partner over 10 år, mens det samme kan man ikke si for one-night-stands. Det jeg derimot tenkte på var å bare se bort ifra erfaring (ettersom begge i dette tilfellet har erfaring). Da må det vurderes utifra andre ting. Jeg har også omgangskrets hvor det definitivt er korrelasjon. Noen er dog mer åpne om det enn andre, og gjerne ifht hvem de sier ting til og ikke. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden kremt skrev (På 16.11.2024 den 11:27 AM): Og hva så? Noen stater er i ferd med å kreve obligatorisk DNA test ved fødselsattest. De vlle ikke gjort det dersom dette ikke var et problem. Ca 1/3 menn som tar DNA test finner ut at de ikke er faren til barnet de trodde. Er dette et ikke-problem for deg? Det er ingen fake-news her, men noen liker å slenge dette uttrykket rundt seg hele tiden når det er saker de misliker. YouTube er full av griftere som lyver og overdriver for å skaffe oppmerksomhet, og dermed tjene penger. "De ville ikke gjort" bla bla. Hva har dette med den opprinnelige påstanden å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Fustasjeopphengsforkobling skrev (7 timer siden): Selv om vedkommende prøver å få det til (etter 10 år) så er sjansen lavere for at det fungerer enn ved det forrige eksempelet (hvor man har bevist at man er istand til det). Det betyr selvsagt ikke at det er umulig, men altså at det er større sannsynlighet for at vedkommende egentlig ikke er helt klar for å inngå noe forpiktende forhold, og vil kanskje fortsette å sjekke Tinder (kanskje av ren vane etter så lang tid), og dermed står døren på gløtt for om det skulle dukke opp noe bedre i horisonten. To personer som hver på sin side har gjort et mangfold av seksuelle erfaringer er jo godt utstyrt til å etablere og utvikle et langvarig og rikt kjærlighetsforhold. Man MÅ jo ikke finne en moralistisk og kontrollerende partner som dømmer andres livsvalg. Man kan rett og slett velge den partneren man elsker. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 43c9b...fad Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Orion666 skrev (11 timer siden): Det er hemmelige valg i Norge, og du kan stemme på hvilket part du vil. Jeg vil gjette at for de fleste er livssyn langt ned på listen over politiske saker. For min del er det knapt noe jeg vurderer. Selvsagt vet jeg det. Jeg ville bare få frem den merkelige tankegangen fra han jeg siterer med å sette likhetstegn ved venstresosialist og ateist. Anonymous poster hash: 43c9b...fad Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Orion666 skrev (8 minutter siden): To personer som hver på sin side har gjort et mangfold av seksuelle erfaringer er jo godt utstyrt til å etablere og utvikle et langvarig og rikt kjærlighetsforhold. Man MÅ jo ikke finne en moralistisk og kontrollerende partner som dømmer andres livsvalg. Man kan rett og slett velge den partneren man elsker. Her leser du noe som ikke står der. Jeg har aldri sagt at det ikke kan utvikle seg til et langvarig og rikt kjærlgihetsforhold. Endret 3 timer siden av Fustasjeopphengsforkobling Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gjest 43c9b...fad skrev (25 minutter siden): Selvsagt vet jeg det. Jeg ville bare få frem den merkelige tankegangen fra han jeg siterer med å sette likhetstegn ved venstresosialist og ateist. Anonymous poster hash: 43c9b...fad Det er en påstand og en tanke jeg ikke relaterer meg til. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fustasjeopphengsforkobling skrev (28 minutter siden): Her leser du noe som ikke står der. Jeg har aldri sagt at det ikke kan utvikle seg til et langvarig og rikt kjærlgihetsforhold. Da er vi jo enige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå