Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame sin fortid

Gjest c1085...92e

Anbefalte innlegg

Gavekort skrev (1 minutt siden):

Var ikke nysgjerrig. Komplekser kan være så mangt, om det er misunnelse, religion, etikk eller misogyni.

Jeg står fast på at en kvinne som har hatt 25 forskjellige partnere ikke sier stort mer enn at hun har vært singel i en stund, er sånn passe attraktiv og er seksuelt liberal. Men om en (hypotetisk) mann skulle steile over dette så begynner jeg mer å tenke mindreverdighetskomplekser, religiøse komplekser eller behov for å seksuelt kontrollere/undertrykke, som er mye mer definerende for hvordan en person er ellers.

Kanskje du bør revurdere fordommene dine da?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fustasjeopphengsforkobling skrev (1 minutt siden):

Jeg deltar her, som i en rekke andre tråder, først og fremst fordi jeg har barn selv - og som jeg er interessert i at skal få et best mulig liv.

Hvordan påvirker du livet til barna dine her inne? #girikkemening

Endret av Orion666
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (2 minutter siden):

Nettopp. De aller, aller fleste kvinner kan uten nevneverdige problemer få 25+ partnere.

De fleste menn også. Kvinner blir også kåte og ensomme og lengter etter intimitet. Pussig nok blir menn svært sjelden slutshamet som kvinner blir i tråder som dette. #barenevner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Orion666 skrev (3 minutter siden):

Hvordan påvirker du livet til barna dine her inne? #girikkemening

Det er mye ekstreme meninger som flyr i samfunnet idag (og en finner nok av dem her inne). Jeg ønsker at barna mine (og andres) skal vokse opp i et sunt og godt samfunn, og finne seg gode partnere de kan dele livene sine med. 

Så ja, først og fremst er jeg har av den grunn, men jeg skjønner at andre først og fremst tenker seg selv.

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
Lenke til kommentar
Orion666 skrev (Akkurat nå):

De fleste menn også. 

Jeg tror også du vet at det vil være noe mer utfordrende. 

Sitat

Pussig nok blir menn svært sjelden slutshamet som kvinner blir i tråder som dette. #barenevner

Jeg ser ikke relevansen, men om du leser linken jeg postet vil du finne at kvinner er mer negative til menn med mange partnere enn motsatt. 

Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling skrev (10 minutter siden):

Jeg ønsker at barna mine (og andres) skal vokse opp i et sunt og godt samfunn, og finne seg gode partnere de kan dele livene sine med. 

Da bruker du tiden din feil ved å henge her inne. 

Lenke til kommentar
Gjest fcbaa...a6f

Det er ganske weird at noen velger å trekker barna sine og deres fremtidige seksualpartnere i en tråd om hvor mange det er greit å ligge med...

Anonymous poster hash: fcbaa...a6f

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (12 minutter siden):

De fleste menn også. Kvinner blir også kåte og ensomme og lengter etter intimitet. Pussig nok blir menn svært sjelden slutshamet som kvinner blir i tråder som dette. #barenevner

Menn er mye verre men til forskjell bryr seg neppe om å bli slutshamet.

Det jeg finner rent komisk er at det er ikke måte på hvor mye problemer det er med menn som mener 25+ partnerne er mye.

De har "mindreverdighetskomplekser, religiøse komplekser eller behov for å seksuelt kontrollere/undertrykkelse". Jeg tror jeg plasserer verdien av de meningene som like mye verdt som økonomiråd fra en luksusfelledeltaker. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest fcbaa...a6f skrev (2 minutter siden):

Det er ganske weird at noen velger å trekker barna sine og deres fremtidige seksualpartnere i en tråd om hvor mange det er greit å ligge med...

Anonymous poster hash: fcbaa...a6f

Helt enig. Det er helt utrolig hva folk graver i og spør etter, og legger seg oppi.

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
Lenke til kommentar
Gjest c1085...92e skrev (20 timer siden):

Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? 

Vet at dette er et sensitivt tema, og jeg hører støtt og stadig folk si at det feks. Ikke vil at en potensiell fremtidig kone skal ha hatt over 5 tidligere seksuelle partnere.

Anonymous poster hash: c1085...92e

Jeg hadde skydd unna. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...