Gjest c1085...92e Skrevet onsdag kl 23:45 Del Skrevet onsdag kl 23:45 Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? Vet at dette er et sensitivt tema, og jeg hører støtt og stadig folk si at det feks. Ikke vil at en potensiell fremtidig kone skal ha hatt over 5 tidligere seksuelle partnere. Anonymous poster hash: c1085...92e Lenke til kommentar
Gjest 07bdb...5bb Skrevet onsdag kl 23:56 Del Skrevet onsdag kl 23:56 25 i bodycount? To the streets med hun. Skjer ikke! Anonymous poster hash: 07bdb...5bb Lenke til kommentar
Gjest cc4fd...b39 Skrevet torsdag kl 00:18 Del Skrevet torsdag kl 00:18 31 minutes ago, Guest c1085...92e said: Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? Anonymous poster hash: c1085...92e Nei det har bare noe å si om du er et svakt snøflak som ikke takler at dama hatt et liv før dere møttes. Anonymous poster hash: cc4fd...b39 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet torsdag kl 00:29 Del Skrevet torsdag kl 00:29 Nja ikke egentlig. Klart, det er ikke veldig tennende med kvinner som ligger rundt med alt og alle. Det er jo et slags red flag i seg selv det, som de liker å si på KG. Men det er mye verre dersom hun er utro og ligger rundt med andre i dersom hun er i et monogamt forhold. Da blir det fort uaktuelt. En annen ting er jo de som foretrekker, eller er/har vært i et åpent forhold, hvor de ligger med andre menn i ny og ne. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RRhoads Skrevet torsdag kl 03:30 Populært innlegg Del Skrevet torsdag kl 03:30 Jeg driter i hvor mange hun har hatt tidligere. Helt greit at folk søker kvinner som nærmer seg tredve som nesten er jomfruelige, men de kan ikke klage når dama ikke er så interessert i sex. 14 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet torsdag kl 09:24 Del Skrevet torsdag kl 09:24 Jeg tror en generelt må legge fra seg tanken om at ting er "uaktuelt" osv. Om personen ellers er "den rette" tror jeg de aller, aller fleste fint vil kunne akseptere at partner har hatt mange tidligere partnere. Samtidig må en nok regne med at de aller fleste vil synes mange tidligere partnere er mindre attraktivt. På samme måte har vi alle "noe" som kunne vært mer attraktivt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Wheeljack Skrevet torsdag kl 12:57 Populært innlegg Del Skrevet torsdag kl 12:57 28 åring med 25 stykker? Gitt at ho har vært seksuelt aktiv siden 16 så vil det si i snitt to nye i året. Er det så horribelt? 10 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet torsdag kl 13:03 Del Skrevet torsdag kl 13:03 Gjest c1085...92e skrev (13 timer siden): Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? Vet at dette er et sensitivt tema, og jeg hører støtt og stadig folk si at det feks. Ikke vil at en potensiell fremtidig kone skal ha hatt over 5 tidligere seksuelle partnere. Anonymous poster hash: c1085...92e Man skal ikke undervurdere fagfolk. Hvis hun i tillegg foretrekker deg, bør du ta det som et kompliment. 3 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet torsdag kl 14:21 Del Skrevet torsdag kl 14:21 Opp til enhver å bestemme. Finnes ingen fasitsvar 1 Lenke til kommentar
Gjest 9c801...129 Skrevet torsdag kl 15:06 Del Skrevet torsdag kl 15:06 Gjest c1085...92e skrev (15 timer siden): Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? Vet at dette er et sensitivt tema, og jeg hører støtt og stadig folk si at det feks. Ikke vil at en potensiell fremtidig kone skal ha hatt over 5 tidligere seksuelle partnere. Anonymous poster hash: c1085...92e Hei! Jeg hadde flere venninner på ungdomsskolen og videregående som likte å "ligge rundt". Noen hadde dårlig rykte på seg, mens med andre var det på en måte "akseptert" at de lå rundt (et mønster jeg selv observerte da jeg også var godt inni guttegjengen var at de som IKKE fikk ligge med disse "løstøsene" som de kalte de, de slengte ekstra mye dritt). Vi var ikke så mange av jentene som ikke likte å ligge rundt, hun ene var ultrakristen og de andre var bare ikke interessert i det. Tro det eller ei, men ALLE er i forhold eller er gift i dag. 😛 De "løstøsene" er gifte. Har barn også! Bortsett fra meg da, som er både barnløs og enslig. Dette du skriver om her er et "internettfenomen" som har dukket opp de siste årene. Det er flere her inne som ser svart når de hører om at en kvinne har hatt sex med en eller flere, og de vil så klart røre disse kvinnene. Saken er at disse kvinnene vil ikke røre disse mennene heller. Har til gode å høre en ordentlig, vanlig, oppgående mann snakke om dette. Og da har jeg kjent ganske mange. Jeg vil være forsiktig med å stille slike spørsmål på internett, for du får gjerne et svar som ikke gjenspeiler virkeligheten. Mennene som konstant klager og skriver dritt om kvinner på internett er ikke menn som er med kvinner. Du ser tydelig på svarene her inne hvem det er som har nære forhold til kvinner og som liker kvinner. Selv ville jeg aldri vært sammen med en mann med slike preferanser, og da er ikke jeg en dame som har ligget rundt heller. Hatt sex med mine kjærester, det er det. Denne preferansen er utelukkende forbundet med usikkerhet og mindreverdighetsfølelse hos menn etter min erfaring, og det er kvaliteter jeg ikke vil ha i en partner. Man kan ha de preferansene man vil, men igjen jeg ville ikke brydd meg noe om at enkelte har slike preferanser. De kan mene det de vil og jeg kan mene det jeg vil om deres meninger, for hva du mener sier jo mye om deg. Anonymous poster hash: 9c801...129 Lenke til kommentar
Gjest 9c801...129 Skrevet torsdag kl 15:07 Del Skrevet torsdag kl 15:07 RRhoads skrev (11 timer siden): Jeg driter i hvor mange hun har hatt tidligere. Helt greit at folk søker kvinner som nærmer seg tredve som nesten er jomfruelige, men de kan ikke klage når dama ikke er så interessert i sex. Her sier du noe viktig. Anonymous poster hash: 9c801...129 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet torsdag kl 17:41 Del Skrevet torsdag kl 17:41 Gjest 9c801...129 skrev (2 timer siden): Hei! Jeg hadde flere venninner på ungdomsskolen og videregående som likte å "ligge rundt". Noen hadde dårlig rykte på seg, mens med andre var det på en måte "akseptert" at de lå rundt (et mønster jeg selv observerte da jeg også var godt inni guttegjengen var at de som IKKE fikk ligge med disse "løstøsene" som de kalte de, de slengte ekstra mye dritt). Vi var ikke så mange av jentene som ikke likte å ligge rundt, hun ene var ultrakristen og de andre var bare ikke interessert i det. Tro det eller ei, men ALLE er i forhold eller er gift i dag. 😛 De "løstøsene" er gifte. Har barn også! Bortsett fra meg da, som er både barnløs og enslig. Dette du skriver om her er et "internettfenomen" som har dukket opp de siste årene. Det er flere her inne som ser svart når de hører om at en kvinne har hatt sex med en eller flere, og de vil så klart røre disse kvinnene. Saken er at disse kvinnene vil ikke røre disse mennene heller. Har til gode å høre en ordentlig, vanlig, oppgående mann snakke om dette. Og da har jeg kjent ganske mange. Jeg vil være forsiktig med å stille slike spørsmål på internett, for du får gjerne et svar som ikke gjenspeiler virkeligheten. Mennene som konstant klager og skriver dritt om kvinner på internett er ikke menn som er med kvinner. Du ser tydelig på svarene her inne hvem det er som har nære forhold til kvinner og som liker kvinner. Selv ville jeg aldri vært sammen med en mann med slike preferanser, og da er ikke jeg en dame som har ligget rundt heller. Hatt sex med mine kjærester, det er det. Denne preferansen er utelukkende forbundet med usikkerhet og mindreverdighetsfølelse hos menn etter min erfaring, og det er kvaliteter jeg ikke vil ha i en partner. Man kan ha de preferansene man vil, men igjen jeg ville ikke brydd meg noe om at enkelte har slike preferanser. De kan mene det de vil og jeg kan mene det jeg vil om deres meninger, for hva du mener sier jo mye om deg. Anonymous poster hash: 9c801...129 Jeg tror på mange måter dere har en tendens til å ramle ned i ekstremene/ytterpunktene på begge sider. Som påpekt over tror jeg svært få egentlig vil ha slike parametre som absolutte kriterier, og de fleste vil kunne akseptere eller bry seg mindre om ulike faktorer en finner mindre attraktivt fordi det er så mye annet bra med partneren. Likevel tror jeg en går seg bort når en later som det er uvanlig å foretrekke partnere med mer normale/gjennomsnittlige antall partnere, og slik menn som snakker dritt om kvinner gjerne bommer gjør nok kvinner og menn som gjør det samme om menn som har helt normale preferanser det samme. Begge kjønn foretrekker at partner ikke har mange tidligere partnere, og å prøve å påføre skam for det eller late som det ikke er tilfelle virker lite hensiktsmessig. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet torsdag kl 17:59 Del Skrevet torsdag kl 17:59 (endret) Wheeljack skrev (5 timer siden): 28 åring med 25 stykker? Gitt at ho har vært seksuelt aktiv siden 16 så vil det si i snitt to nye i året. Er det så horribelt? Som antakelig betyr at hun går for one-night-stands også. Har man hatt 2 nye kjærester i året, i 16 år, så hadde jeg lurt på hva i all verden det kommer av. Edit: Det riktige er 12 år selvsagt (ikke 16) Endret torsdag kl 18:32 av Fustasjeopphengsforkobling Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet torsdag kl 18:07 Del Skrevet torsdag kl 18:07 Jeg ville ikke vurdert en partner som holder på med ONS. Lenke til kommentar
Gjest 43c9b...fad Skrevet torsdag kl 18:09 Del Skrevet torsdag kl 18:09 Fustasjeopphengsforkobling skrev (6 minutter siden): Som antakelig betyr at hun går for one-night-stands også. Har man hatt 2 nye kjærester i året, i 16 år, så hadde jeg lurt på hva i all verden det kommer av. Det trenger ikke bety noe annet enn at man har vært i en utprøvingsperiode som ung. Jeg hadde selv cirka 10 forskjellige fra jeg var 15 til 18, så et opphold (altså ingen sex i det hele tatt mellom alderen 18 - 21, hvor jeg som 21 åring traff min mann, og kun har hatt han siden da. (altså kun 1 sexpartner i løpet av de siste 25 årene). Anonymous poster hash: 43c9b...fad Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet torsdag kl 18:13 Del Skrevet torsdag kl 18:13 Gjest c1085...92e skrev (18 timer siden): Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? Det er fint at hun er seksuelt aktiv og sulten og har variert erfaring. Dersom livet hennes ellers er på stell og hun har en sunn psyke og gode verdier er hennes tidligere erfaring bare en bonus. Jeg forutsetter og verdsetter at hun mener det samme om meg og mine erfaringer. La sex være noe positivt og berikende for alle. 1 1 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet torsdag kl 18:19 Del Skrevet torsdag kl 18:19 (endret) Gjest 43c9b...fad skrev (16 minutter siden): Det trenger ikke bety noe annet enn at man har vært i en utprøvingsperiode som ung. Jeg hadde selv cirka 10 forskjellige fra jeg var 15 til 18, så et opphold (altså ingen sex i det hele tatt mellom alderen 18 - 21, hvor jeg som 21 åring traff min mann, og kun har hatt han siden da. (altså kun 1 sexpartner i løpet av de siste 25 årene). Anonymous poster hash: 43c9b...fad Nå er jo ikke det du sier helt sammenlignbart med noen som har hatt 25 sexpartenere som 28-åring, og i dette tilfellet var det fordelt på 2 i året fra man var 16 år og frem til dags dato. Å ha sex som 15-åring er neppe noen god idê tenker jeg. Da løper følelser ofte ganske løpsk, og man forelsker seg lett i kreti og pleti fra måned til måned, er kjæreste en liten stund, før man gradvis blir mer voksen etterhvert. Veldig lett å gå på smeller i så ung alder, så forsiktighet er lurt tenker jeg. Det erfarte du kanskje også, ettersom du ikke fortsatte etter du ble 18? Uten at jeg dermed shamer 15-18-åringer. Det er ikke lett å kontrollere følelser alltid, spesielt som ung, men nettopp derfor er den slags råd gode å ha i bakhodet. Endret torsdag kl 18:26 av Fustasjeopphengsforkobling Lenke til kommentar
MrL Skrevet torsdag kl 18:31 Del Skrevet torsdag kl 18:31 Gjest 9c801...129 skrev (3 timer siden): Tro det eller ei, men ALLE er i forhold eller er gift i dag. 😛 De "løstøsene" er gifte. Har barn også! Bortsett fra meg da, som er både barnløs og enslig. Har alle de fortalt hvor mange de har ligget med til mennene sine? Uavhengig er det jo natulig at det som har minst krav vil ha størst sjangs for å være i et forhold eller gift, så det er jo ingen ting facinerende med dette. Til eksempel er det flere sosiale media profiler som har sex med hundrevis av menn, en som skal ha sex med 1000 men på en dag neste år. Det kommer ikke å ha noen problem å finne. Det sier litt om hvor lite integritet menn har. Du finner nok av menn som vil ha en kvinne uavhengig. Gjest 9c801...129 skrev (3 timer siden): Dette du skriver om her er et "internettfenomen" som har dukket opp de siste årene. Det er flere her inne som ser svart når de hører om at en kvinne har hatt sex med en eller flere, og de vil så klart røre disse kvinnene. Saken er at disse kvinnene vil ikke røre disse mennene heller. Har til gode å høre en ordentlig, vanlig, oppgående mann snakke om dette. Og da har jeg kjent ganske mange. Jeg vil være forsiktig med å stille slike spørsmål på internett, for du får gjerne et svar som ikke gjenspeiler virkeligheten. Mennene som konstant klager og skriver dritt om kvinner på internett er ikke menn som er med kvinner. Du ser tydelig på svarene her inne hvem det er som har nære forhold til kvinner og som liker kvinner. Nei det er ikke kun et internettfenomen, det er en preferanse. Jeg hadde aldri spurt min kjæreste om bodycount, men jeg hadde ikke akseptert 25 stk - og jeg anser meg selv som svært oppgående. 2 Lenke til kommentar
Gjest 9c801...129 Skrevet torsdag kl 18:49 Del Skrevet torsdag kl 18:49 herzeleid skrev (1 time siden): Jeg tror på mange måter dere har en tendens til å ramle ned i ekstremene/ytterpunktene på begge sider. Som påpekt over tror jeg svært få egentlig vil ha slike parametre som absolutte kriterier, og de fleste vil kunne akseptere eller bry seg mindre om ulike faktorer en finner mindre attraktivt fordi det er så mye annet bra med partneren. Likevel tror jeg en går seg bort når en later som det er uvanlig å foretrekke partnere med mer normale/gjennomsnittlige antall partnere, og slik menn som snakker dritt om kvinner gjerne bommer gjør nok kvinner og menn som gjør det samme om menn som har helt normale preferanser det samme. Begge kjønn foretrekker at partner ikke har mange tidligere partnere, og å prøve å påføre skam for det eller late som det ikke er tilfelle virker lite hensiktsmessig. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687 At noen foretrekker det er helt greit, at noen ikke bryr seg er helt ok. Beklager om noen begynte å skamme seg for at jeg mener det jeg mener(?), men kommer fortsatt til å mene det. Møter jeg en mann som sier "oi så glad jeg er for at du ikke har ligget med 20 stk, du er ei bra dame" så er det et massivt, rødt flagg for meg og jeg kan fint få gå videre om jeg ønsker det da min preferanse er at jeg IKKE ønsker en sånn mann! Det første du skriver er jeg helt enig i. Anonymous poster hash: 9c801...129 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet torsdag kl 18:55 Del Skrevet torsdag kl 18:55 Jeg tenker at om man reagerer på at noen har vært singel i en stund og hatt one night stands med 25 stykk, så sier det ikke så veldig mye om hvordan hun er som person, men det sier veldig mye om deg. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå