Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dame sin fortid

Gjest c1085...92e

Anbefalte innlegg

Gjest c1085...92e

Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si? La oss si man møter en 28 åring med 25 stk hun tidligere har ligget med. Blir det uaktuelt for dere å bli sammen med denne dama? 

Vet at dette er et sensitivt tema, og jeg hører støtt og stadig folk si at det feks. Ikke vil at en potensiell fremtidig kone skal ha hatt over 5 tidligere seksuelle partnere.

Anonymous poster hash: c1085...92e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest cc4fd...b39
31 minutes ago, Guest c1085...92e said:

Har egentlig en en potensiell kones/ kjærestes fortid i form av seksuelle partnere noe å si?

Anonymous poster hash: c1085...92e

Nei det har bare noe å si om du er et svakt snøflak som ikke takler at dama hatt et liv før dere møttes.

Anonymous poster hash: cc4fd...b39

Lenke til kommentar

Nja ikke egentlig. Klart, det er ikke veldig tennende med kvinner som ligger rundt med alt og alle. Det er jo et slags red flag i seg selv det, som de liker å si på KG. Men det er mye verre dersom hun er utro og ligger rundt med andre i dersom hun er i et monogamt forhold. Da blir det fort uaktuelt. En annen ting er jo de som foretrekker, eller er/har vært i et åpent forhold, hvor de ligger med andre menn i ny og ne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror en generelt må legge fra seg tanken om at ting er "uaktuelt" osv. Om personen ellers er "den rette" tror jeg de aller, aller fleste fint vil kunne akseptere at partner har hatt mange tidligere partnere. Samtidig må en nok regne med at de aller fleste vil synes mange tidligere partnere er mindre attraktivt. På samme måte har vi alle "noe" som kunne vært mer attraktivt.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...