jokki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 å betale for en p2p klient er noe jeg aldri ville gjort. Det finnes nok av klienter og nettverk så å betale for å bruke noe når det fins like gode alternativer så er gratis. Waste har også kryptering på passord(husker ikke hvor mange bit) og krever ip for login. Den klienten/protokollen er minst like bra og er gratis. Jeg for min del bruker Shareaza som. Stikkord: G2+ Bittorrent= RASKT Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er overhodet ingenting ulovlig ved denne tråden. Det er svært mye på forumet som er i gråsonen, på kanten og langt over streken. Dette er ikke i nærheten. Hypotetisk sett diskuterer vi hvilke programmer som er best til å finne musikk uten copyrights ... Lenke til kommentar
schwin Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Syntes det er rart også. PS: Har hørt at microsoft kom ut med et nedlastingsprogram, haha er alt jeg har å si De har jo hatt IE da som mer eller mindre laster ned ting Men hvis de nhar lagd et eget p2p program er jeg MEGET skeptisk! Programmet regiustrerer vel alt man laster ned og opp eller noe sånnt noe, skulle ikke forundre meg... Det var vel waste som AOL og Microsoft samarbeidet noe om Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Denne tråden inneholdt (stortsett) legitime poster, men den er feilpostet. Riktig kategori er Programvare - Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg