Spillredaksjonen Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Stellar Blade sikter på PC-lansering i 2025 Utvikleren forventer bedre salgstall enn på konsoll. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Håper det er mulig å bruke Dualsense funksjoner på PC versjonen. Er brukt ganske så bra. Ellers håper jeg det blir solgte masse, masse av dette sånn at det er mer håp for mer. DLC eller til og med en oppfølger (eller fler). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Startet på dette på PS5 Pro i går, ser meget bra ut og kjører smooth! Blir nok en høyjdare i moddemiljøet på PC denne tittelen her vel Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Mala skrev: Startet på dette på PS5 Pro i går, ser meget bra ut og kjører smooth! Blir nok en høyjdare i moddemiljøet på PC denne tittelen her vel Modderene kommer til å gå bananas med dette ja xD Kan bli noen artige historier der. Lurer på om Sony skal være utgiver på PC og, og dermed ha PSN krav og kunne og slå ned mot modding... Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden): Mala skrev (10 timer siden): Startet på dette på PS5 Pro i går, ser meget bra ut og kjører smooth! Blir nok en høyjdare i moddemiljøet på PC denne tittelen her vel Modderene kommer til å gå bananas med dette ja xD Kan bli noen artige historier der. Lurer på om Sony skal være utgiver på PC og, og dermed ha PSN krav og kunne og slå ned mot modding... Tror ikke et PSN krav ville ha stoppet noen moddere 😂 Skal ikke langt i Nexusmods for å se at alle Sony spillene som er ute på Steam har mods. Er heldigvis Shift Up som eier Stellar Blade IP'en så jeg krysser fingrene for at det ikke faller under PSN-kravet. Hvorfor et single-player spill skal kreve PSN går helt over hodet mitt, men det i seg selv er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november EnGlemtMech skrev: Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden): Mala skrev (10 timer siden): Startet på dette på PS5 Pro i går, ser meget bra ut og kjører smooth! Blir nok en høyjdare i moddemiljøet på PC denne tittelen her vel Modderene kommer til å gå bananas med dette ja xD Kan bli noen artige historier der. Lurer på om Sony skal være utgiver på PC og, og dermed ha PSN krav og kunne og slå ned mot modding... Tror ikke et PSN krav ville ha stoppet noen moddere 😂 Skal ikke langt i Nexusmods for å se at alle Sony spillene som er ute på Steam har mods. Er heldigvis Shift Up som eier Stellar Blade IP'en så jeg krysser fingrene for at det ikke faller under PSN-kravet. Hvorfor et single-player spill skal kreve PSN går helt over hodet mitt, men det i seg selv er en annen diskusjon. Det er jo bra å lese =) Men på en annen side var Capcom passe idioter med noen mods om jeg husker riktig. Fikk de de helt ned/vekk? Vet ikke hva slags avtale de to har, men tror nok Sony vil ha sin del av kaken også på PC. For nå ta en ventelek, men takk for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå