Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

RÅDVILL!!! Muskel og ledd/skjelett plager, alt ser bra ut på blodprøver.

Gjest d5515...80f

Anbefalte innlegg

Gjest d5515...80f

Hei,

Jeg har i ca 3 måneder nå hatt plager med smerter, det kan være brennende følelse, sviende, kuldefølelse og punktvise smerter og prikkinger.

Er det noen som har hatt noe lignende ?

Jeg har hatt 2 runder med blodprøver og ved første så var det skyhøyt kolesterol (triglyserider) noe jeg også har hatt før. Men har fått ned nivåene etter å ha tatt medisiner. Jeg hadde litt lavt D vitamin og litt lavt på folat. Har tatt tilskudd.

Problemene mine startet første dag ved en brennende følelse i ankel som gikk oppover i legg. Det skjedde først på høyre fot, men så gikk det over i venstre også. Så kom det kuldefølelse. Dette skjer spesielt i sittende posisjon. Det brer seg oppover i lår når jeg sitter.

I tillegg så har jeg punktvise smerter / svi smerter. Dette kan være helt vilkårlig, midt på leggbein, kne, siden på hals muskel, håndledd. Jeg har små prikkinger i ansikt, hals og hode enkelte dager. Kjennes ut som jeg er litt overfølsom i huden.

Allmenntilstand er ok, har følt litt på muskel tretthet / ømhet i lår og armer i en periode. Men det virker greit igjen.

Jeg har smerter i krysset i korsrygg, og noen dager dypt inne i sete muskel. Korsrygg smertene oppsto av overbelastning, moment krefter på ryggen for over 1 år siden ved ett løft på ca 50 kg i jobb sammenheng.

Når jeg sitter smerter så vil jeg si 5-6 av 10 på det verste. Noen av de punktvise smertene som oppstår vilkårlig kan være på 7-8 i kort tid.

Lege mener at dette er en tilstand som man ikke har noe svar på, det kan skyldes stress etc. Men jeg synes at det er rart at jeg kan definere at dette blir verre av å sitte ved kontorpulten.

Anonymous poster hash: d5515...80f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...