Diskusjon.no Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Lenge leve Nvidia App – selskapets nye grafikkprogram.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Har brukt nvidia skjermkort i et par tiår. Hva er Geforce Experience? 😂 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november (endret) Installerete Appen. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde Geforce Experience, men det er ikke installert nå ser jeg. Nvidia Control Panel skal være der fortsatt. Endret 13. november av Svein M Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Så de har bare slått to gamle apper sammen til én? Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november 7 minutes ago, sedsberg said: Så de har bare slått to gamle apper sammen til én? Nvidia App er ny, vært i beta et par år. Mindre mas og slipper login, så mulig jeg ikke sletter det da. Noen som har testa auto overclock ? Mangler vram temp, ikke orka å bytta kjølepads ennå, skal ikke mye til for å nå 100c. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå