g0re Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ser ingen endring jeg, selger binding selv for telenor, kontraktene sier fortsatt 18mnd. ??? det er vel kontrakten som er det korrekte ? eller har denne loven fått tilbakevirkende kraft ? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 de har fjernet der det stod BINDING 18 mnd på online... og det står 12 hos meg (= Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ser ut som det er mye usikkerthet rundt dette... men d er tydelig at noen forhandlere har fått beskjed om 12 mnd og andre fortsetter med 18 mnd... Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hmm..er ikke 12 mnds binding enda. Vi har ihvertfall 18 mnd ennå, og er ikke så mangen dagene siden Telenor gikk ut og sa at bindingstiden ville holde seg på 18 mnd fram til påsketider, pga. mangen forskjellige ting som må endres. Føler meg ganske sikker på at provisjonene vil synke litt også. Her kan du lese mer.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 sjekk mailen din fra telenor du! det er bare en teknisk feil at det står 18mnd på kontrakten. det er 12! nuff said Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 sjekk mailen din fra telenor du!det er bare en teknisk feil at det står 18mnd på kontrakten. det er 12! nuff said Etter å ha snakket med de på forhandlerservice, har vi fortsatt fått beskjed om å opprettholde 18 mnds binding. En slik stor endring er ikke gjort på en dag. Tenk deg litt om da! Det ville blitt slått opp med en nyhet i forsiden i telenors online-system, og vi ville fått andre provisjoner. Å kalle det en teknisk feil noe som står på en kontrakt blir også for drøy. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 du har nok helt rett... .bindingen er fortsatt på 18 mnd.... det kommer vel nærmere info om når den vil bli satt ned tror jeg... sånt gjøres ikke på en dag... Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 De håper å få satt den ned før påske, men kjenner jeg Telenor rett venter de til påsken er over. Min erfaring er at påsken er "kjøp av ny mobil tid". Alle (som driver med binding) har store kampanjer rundt den tiden. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg tror det blir før det... dessuten så "venter" de ikke med å sette ned bindingen bare for at flest mulig ska binde seg opp i 18 mnd, de andre teleselskapene drev med binding lang tid før telenor startet med det... Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 sjekk mailen din fra telenor du!det er bare en teknisk feil at det står 18mnd på kontrakten. det er 12! nuff said hvis det hadde vært en teknisk feil som gjør at det står 18 mnd binding på kontrakten, men det er egentlig "bare" 12 mnd, så har du juridisk sett 18 mnd binding. det er kontrakten og papiret du skriver under på som er gjeldende. with all due respect; jeg tror det er du som har diverse tekniske feil. jeg selger fremdeles telefoner med 18 måneders binding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå