Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slette ex fra snap og lignende

Gjest 99338...2dc

Anbefalte innlegg

Gjest 99338...2dc

Ja, tittelen sier vel sitt. Merker ordentlig angst i brystet og hjertebank bare av å se henne der. Gjør vondt. Og jeg må støtt og stadig sjekke insta osv. er en helt jævlig følelse. Er det rart å slette? Savnet etter henne er ekstremt stort, og merker det på jobb trening og til og med, med venner..

I desperasjon skriver jeg nå en post her da gutta ikke kommer med andre tips en glem henne, hu er ikke verdt det bla bla bla.

3 mnd siden brudd..

Anonymous poster hash: 99338...2dc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker slett her ja, trenger ikke slette på facebook osv med mindre hun er ekstremt aktiv der. Men ditt valg såklart. Hvis du tenker mye på henne osv kan det være lurt å slette overalt, men i første omgang? Kun der hun er aktiv og "popper opp".

Lykke til! Det er kjipt, men utrolig hva tiden gjør. Tålmodighet er løsningen nå.

Lenke til kommentar
Gjest 0ec3b...8f7

Slettet min ex på alle sosiale medier.

Det var ikke for å være uhyggelig, men for meg var det bare en plage å ha henne der. Hun var ikke lenger relevant for livet mitt videre, og det er ingen grunn til å følge henne livet hennes videre på sosiale medier. Bare å sjekke henne ut av livet sitt. 

Det fungerte fint for meg, og livet mitt er mye bedre. Drit i hva alle andre mener, gjør det som er best for deg. 

Anonymous poster hash: 0ec3b...8f7

Lenke til kommentar

Du må rive av plasteret å komme deg videre. Det er greit å "sørge" en tid, men nå er det på tide å ta grepene for å komme seg videre. Med mindre at du har felles barn med henne eller at det er andre tvingende nødvendige grunner for videre kontakt, er det like greit å bryte alle forbindelser. Minn deg selv på om at du ikke samler på andreplasser, jobb med deg selv, start et prosjekt du er i stand til å gjennomføre og kom deg videre. Sats heller på vennene dine, de som ikke kommer og går.

Lenke til kommentar
Gjest 99338...2dc

Ja, er vel det beste. Jeg som har driti meg ut her. Slo opp fordi jeg trodde gresset var grønnere pga noen små uenigheter osv, men savnet er såpass tungt at jeg sitter på jobb daglig med trykk i brystet. Gjør ting jeg aldri før har gjort i mitt 27 år lange liv. Sjekker om snapscore går opp, om det er nye følgere på insta++. Gjør det enda mer vondt at jeg har driti meg ut. Heldigvis er jeg ganske sterk psykisk og fortsetter med det jeg pleier å gjøre - men gnisten er helt borte. 

Vært med mange damer - men kun en jeg har brydd meg om, og det er hun her, uvant følelse for meg å kjenne på såpass mye sorg, da ingen har tidligere betydd noe

Lenke til kommentar
Gjest 99338...2dc
Cascada81 skrev (1 minutt siden):

Du må rive av plasteret å komme deg videre. Det er greit å "sørge" en tid, men nå er det på tide å ta grepene for å komme seg videre. Med mindre at du har felles barn med henne eller at det er andre tvingende nødvendige grunner for videre kontakt, er det like greit å bryte alle forbindelser. Minn deg selv på om at du ikke samler på andreplasser, jobb med deg selv, start et prosjekt du er i stand til å gjennomføre og kom deg videre. Sats heller på vennene dine, de som ikke kommer og går.

Takk for fine ord❤️ Prøver å forbedre meg hver dag, jobber mye og trener mye. Skal prøve å fikse noen egne prosjekter på siden også.

har vært med flere damer siden bruddet, men føler nada nix. Helt jævlig

Lenke til kommentar
Gjest 99338...2dc skrev (Akkurat nå):

Takk for fine ord❤️ Prøver å forbedre meg hver dag, jobber mye og trener mye. Skal prøve å fikse noen egne prosjekter på siden også.

har vært med flere damer siden bruddet, men føler nada nix. Helt jævlig

Formålet er ikke å få dama tilbake, men gjøre noe som distraherer. Man kan ikke glemme ved å jobbe med å glemme, men heller få andre ting i livet til å gradvis ta over plassen din ex hadde. Er ikke noe poeng å gå videre på et mer seriøst plan før du vet du greier å gi slipp på ex-en, men treffer du på en soul mate kan det selvsagt hjelp på prosessen.

Lenke til kommentar

1. Du er helt ute av stand til å avgjøre om du har driti deg ut fra utsiden. Høyst sannsynlig så har tiden fått deg til å glemme hvor ille det var. 

2. Hva gjør du når en ny flamme dukker opp? Skal du vente med å slette til hun tar opp at du har exen der, og da starte masse bråk med den nye flammen? Rydd opp med en gang. Det gir det ikke noe godt nå, det gir deg ikke noe godt i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest 99338...2dc skrev (2 timer siden):

Ja, tittelen sier vel sitt. Merker ordentlig angst i brystet og hjertebank bare av å se henne der. Gjør vondt. Og jeg må støtt og stadig sjekke insta osv. er en helt jævlig følelse. Er det rart å slette? Savnet etter henne er ekstremt stort, og merker det på jobb trening og til og med, med venner..

I desperasjon skriver jeg nå en post her da gutta ikke kommer med andre tips en glem henne, hu er ikke verdt det bla bla bla.

3 mnd siden brudd..

Det du driver med her er selvpining. Slett, og gå videre med livet ditt. 

Lenke til kommentar
Gjest 09292...8e3

Slett. 

Jeg slettet mine ekser etter brudd. Selv om det var jeg som gjorde det slutt så svei bruddene fordi de endte som følge av svik fra deres side. Har ikke kontakt med eksene mine i dag. Å slette de fra sosiale medier er første bud. 

Anonymous poster hash: 09292...8e3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...