Maskinfører Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Sovna skrev (9 minutter siden): Du fikk opplevd ekte utkjøring du, ikke alle elever som får det. Dermed vil jeg si du fikk jævlig mye valuta for pengene dine.😂 Glattkjøringen er dessuten noe av det dyreste du skal igjennom i førerkort-opplæringen.. Ja gjorde jo det kom litt langt ut på kanten var i Hof tror jeg det var ? Hof i Vestfold 😀 nei det var bare meg den dagen tror jeg 😀 ja fikk masse valutta eller om bilen sklei husker ikke 😀 glattkjørings på banen gikk fint 😀 kjørte ut i den banen man kjører rundt og rundt i 😀 Endret 2 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja gjorde jo det kom litt langt ut på kanten var i Hof tror jeg det var ? Hof i Vestfold 😀 nei det var bare meg den dagen tror jeg 😀 ja fikk masse valutta eller om bilen sklei husker ikke 😀 glattkjørings på banen gikk fint 😀 På sommer er det jo nettopp utenfor banen(kantene) som sikkerhetssonen er. Bedre friksjon, grus, grov asfalt.m.m. På vinter blir dette snudd fullstendig på hodet. Da er det ofte glattest der ute i kantene. Lærere glemmer det bort også.. Alle får seg en overraskelse og traktoren får endelig slippe ut av garasjen sin..🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå