Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kontrollert nødbrems med bilen - fart?

Yunalesca

Anbefalte innlegg

Sovna skrev (9 minutter siden):

Du fikk opplevd ekte utkjøring du, ikke alle elever som får det. Dermed vil jeg si du fikk jævlig mye valuta for pengene dine.😂

Glattkjøringen er dessuten noe av det dyreste du skal igjennom i førerkort-opplæringen..

Ja gjorde jo det kom litt langt ut på kanten var i Hof tror jeg det var ? Hof i Vestfold 😀 nei det var bare meg den dagen tror jeg 😀 ja fikk masse valutta eller om bilen sklei husker ikke 😀 glattkjørings på banen gikk fint 😀 kjørte ut i den banen man kjører rundt og rundt i 😀

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja gjorde jo det kom litt langt ut på kanten var i Hof tror jeg det var ? Hof i Vestfold 😀 nei det var bare meg den dagen tror jeg 😀 ja fikk masse valutta eller om bilen sklei husker ikke 😀 glattkjørings på banen gikk fint 😀

På sommer er det jo nettopp utenfor banen(kantene) som sikkerhetssonen er. Bedre friksjon, grus, grov asfalt.m.m. På vinter blir dette snudd fullstendig på hodet. Da er det ofte glattest der ute i kantene. Lærere glemmer det bort også..

Alle får seg en overraskelse og traktoren får endelig slippe ut av garasjen sin..🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...