oglabar Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Som tittelen sier: Jeg trenger en ny PC som tåler videoredigering og har en viss levetid, lei av at de varer så kort tid, men gjelder kanskje det meste i dag. https://www.tek.no/samletest/i/9zx3bd/beste-gaming-pc?srsltid=AfmBOooks9-VdNITOSroD-mTS3f4rdNDonYPZl5OPJgN0labjNp0ISSe Denne prisklassen er vel ca. det jeg ser for meg, selv om jeg vet at det ikke er et superbudsjett. Åpen for stasjonær og laptop. God lagringskapasitet eller mulighet for å sette inn SSD-disker er viktig også. Noen forslag? Testvinneren er visst ikke til salgs lenger. Har ganske dårlig erfaring med Multicom fra forrige kjøp. Ellers hatt billige laptoper som har vart noen år og gjort jobben greit nok. Ute etter noe litt kraftig. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Hvilket program skal du redigere i? Og skal du bruke den til noe annet tungt? Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 4 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Premiere er det jeg brukt til nå, ser for meg at jeg fortsetter med det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4 timer siden Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Selvbygg aktuelt? Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 4 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Jeg er ikke så datakyndig dessverre. Så blir å kjøpe noe ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå