Datata Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Noen som har erfaringer med Chilimobil og deres «hyttebredbånd»? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Jeg er fornøyd med teleselskapet, men har ikke akkurat det abonnementet. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 8 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Mannen med ljåen skrev (6 minutter siden): Jeg er fornøyd med teleselskapet, men har ikke akkurat det abonnementet. Okay! Vet du hvilket nett de bruker? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Det står Telia på deres hjemmesider. Jeg har byttet til Nice for en stund siden, men det skyldes ikke at jeg var misfornøyd med Chili, bare at jeg fikk et bedre tilbud. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Vi har det på hytta, i mangel på bedre alternativer som ikke koster for mye. Har ikke vært noe særlig problemer, men hastigheten varierer ut fra hvor mye trafikk det er på masten, er det mye trafikk så sliter man med å streame 4k f.eks. Har testet hastigheten og fått alt mellom 12 og 50 Mbps. Vi hadde Talkmore tidligere, men det ble for dyrt, men jevnt høyere hastighet, som tyder på mindre trafikk på telenors mast. 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 42 minutter siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 42 minutter siden OC-Freak skrev (3 timer siden): Vi har det på hytta, i mangel på bedre alternativer som ikke koster for mye. Har ikke vært noe særlig problemer, men hastigheten varierer ut fra hvor mye trafikk det er på masten, er det mye trafikk så sliter man med å streame 4k f.eks. Har testet hastigheten og fått alt mellom 12 og 50 Mbps. Vi hadde Talkmore tidligere, men det ble for dyrt, men jevnt høyere hastighet, som tyder på mindre trafikk på telenors mast. Takk, den var nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå