IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 http://www.pgtour.net/videos/videos/game3.wmv Denne filmen digget jeg, veldig spennende å se på. Starcraft går veldig mye på det psykiske, og de som spiller her er eksperter. Det krever nerver av stål, spesielt når det er publikum og tv som ser på. Det er forresten veldig morsomt å høre på kommentatoren og se reaksjonene på public når en scv dauer eller en spidermine sprenger i en tanks og den har 2hp igjen etterpå Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ok, har nå hentet 47 mb.... hvor stor er den?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 80 90mb tror jeg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vanskelig å følge med.. men det er jo fantastisk at det lages tv-program av multiplayer spill. Når sjakk og bridge vurderes med i OL, hvorfor ikke CS og Starcraft osv.. ? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Vanskelig å følge med.. men det er jo fantastisk at det lages tv-program av multiplayer spill. Når sjakk og bridge vurderes med i OL, hvorfor ikke CS og Starcraft osv.. ? egentlig enig der, hva har sjakk med sport å gjøre? Endret 16. januar 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 OL er for idrett. Jeg synes godt det kunne blitt dannet ett nytt OL for dataspill og sjakk, men jeg vil ikke at slike ting skal innlemmes i OL. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 egentlig enig der, hva har skjakk med sport å gjøre? det er jo mangt som er sport.. selv om det ikke er mye fysisk aktivitet. Fisking, leirdueskyting.. you name it. Idrett derimot er mer fysisk. Må nesten skille de to litt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 næi det er bare tull. OL er for spreke folk. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 OL er for idrett. Jeg synes godt det kunne blitt dannet ett nytt OL for dataspill og sjakk, men jeg vil ikke at slike ting skal innlemmes i OL. OL er olympiske leker. Her konkurreren man i alle slags sports-grener.. ikke bare idrett. Syntes ikke OL burde KUN være idrett. Poenget er at land konkurrerer mot hverandre, i vennlige leker. Det finnes allerede sjakk-OL og bridge-OL osv.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 kjempefart på den linken da, 2kbps Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 kjempefart på den linken da, 2kbps 111kbps her Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hadde 220kbps hele tiden, I Asia er progamere superhelter! :D egen VIP avdeling blandt publikum, fancy røykgreier på scenen osv Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg syns OL bør forbeholdes idrett, selv om jeg hater det. Men at det ble en egen gaming turnering hadde vært kult. Der man kunne se CS, WC, SC, BF osv spille på tv. Hadde vært mye kulere enn 90 minutter med fotball, eller skiskyting eller utfor som aldri tar slutt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er jo flere der enn på hjemme kampene til ehh.. Brann.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 egentlig enig der, hva har skjakk med sport å gjøre? det er jo mangt som er sport.. selv om det ikke er mye fysisk aktivitet. Fisking, leirdueskyting.. you name it. Idrett derimot er mer fysisk. Må nesten skille de to litt. Leirdueskyting krever koordinasjon, dataspilling krever ikke annet enn at du beveger musen rundt på musematten, jeg synes det er en vesentlig forskjell. Starcraft krever nerver i tillegg til å flytte musen rundt på musematten, men likevel synes jeg ikke det har noe i OL å gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Merkelig, får f**** ikkje over 2-3kbps, og nei, eg har ikkje 28 linje Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er jo flere der enn på hjemme kampene til ehh.. Brann.. mobber du brann??? må vel finne fram balltreet å tørke av litt blod av det, og komme på besøk til deg. kul film.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jeg er så nervøs mange ganger når jeg sender ivei et attac på starcraft jeg at det er helt sykt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 jeg er så nervøs mange ganger når jeg sender ivei et attac på starcraft jeg at det er helt sykt. Jeg og, det spillet er enormt intenst. Spesielt når jeg er i samme rom som de jeg spiller med. En gang spilte jeg og en kompis i 45 minutter, vi er begge rimelig skilled og ganske så jenvgode. Normalt spiller vi i 10-15 minutter men her satt vi og hoppet i stolene i nesten en time http://www.home.no/victork/knutvsvictorSYKT.rep der er replayen, bare se i starten når jeg dropper han få sekunder før anti-air forsvaret hans er klart Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe..den var jo flott! Nada "The Machine" vs Slayers_BoXer "The Artist". likte den...Linjen var helt grei den, hadde 160kb/s. StarCraft har jo tatt helt av i Korea. Der kjører stjernene rundt i flotte biler og blir stoppet på gaten og det er ikke måte på...Massevis av StarCraft "franchise" óg, Drone-Chips anyone Noen som såg dokumentaren på TV2 for noen år siden? Alias Slayer. Den om den norske gutten som dro til Korea og vant finalen i KBK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå