Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man om en er pen uten å snakke med folk?

Gjest 09c2f...36b

Anbefalte innlegg

Gjest 09c2f...36b

Hvordan vet man om man er konvensjonelt pen, om en ikke omgås så mye med andre folk? Er dette vanskeligere å finne svaret på her i Norge, hvor vi vanligvis ikke snakker med fremmede etc?

Anonymous poster hash: 09c2f...36b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønnhet er subjektivt og hva som anses for å være vakkert endrer seg over tid og varierer mellom ulike kulturer osv.
Så det er vanskelig å gi et svar med to streker under hva "konvensjonelt pen" betyr.
Men typisk så er det ting som symmetri, du har det gylne snitt, hudkvalitet, veldefinerte trekk som høye skinnben og en markert kjeve osv.

Personlighet og utstråling har også mye å si, har man en skikkelig fæl personlighet så hjelper det ikke at man er "konvensjonelt pen", da er man ikke spesielt attraktiv.

Med mindre du er en eremitt og aldri har levd blant andre mennesker så har jeg litt vansker med å forstå at du ikke har selvbevissthet rundt ditt eget utseende og hvordan du oppfattes av andre. Har du aldri fått tilbakemeldinger?

Sliter du med lav selvtillit? 

Lenke til kommentar
Gjest 09c2f...36b
Uderzo skrev (3 minutter siden):

Med mindre du er en eremitt og aldri har levd blant andre mennesker så har jeg litt vansker med å forstå at du ikke har selvbevissthet rundt ditt eget utseende og hvordan du oppfattes av andre. Har du aldri fått tilbakemeldinger?

Sliter du med lav selvtillit? 

Joda. Komplimenter på utseendet har jeg hørt fra eldre. Men faktumet er vel at det er barn og unge som sier det som det er

Lenke til kommentar
Gjest 09c2f...36b
Uderzo skrev (3 minutter siden):

Hva sier de?

Har aldri fått noen uheldige kommentarer fra unge. Men de eldre sier standard ting som at jeg er pen etc.
Det rareste komplementet jeg har hørt var at jeg hadde "gode gener" lmao

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...