Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Rapporter Del Skrevet 15 timer siden Det uoffisielle Half-Life-spillet Project Borealis har fått en demo Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10 timer siden Rapporter Del Skrevet 10 timer siden Sitat Unreal 5 Uten å vite det så antar jeg det betyr at ikke fysikken veier like tungt som grafikken?. Er vell fysikken jeg husker best ved HL2 (ikke minst P0rtal) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9 timer siden Rapporter Del Skrevet 9 timer siden (endret) 4 hours ago, simalarion said: Uten å vite det så antar jeg det betyr at ikke fysikken veier like tungt som grafikken?. Er vell fysikken jeg husker best ved HL2 (ikke minst P0rtal) UE5 er jo bare grafikk motoren. Det kan legges til andre motorer inkludert fysisk. Ser noen lager en fly simulator i UE5, og bortsett fra grafikken og ferdig støtte for VR, må alt annet lages fra grunnen av. Fly fysikken, skade modellering osv. Så om spillet vil ha HL2 type fysikk vet jeg ikke, men det at den bruker EU5 betyr ikke automatisk at den ikke vil ha det. Endret 6 timer siden av Gunfreak 2 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden 4 hours ago, simalarion said: Uten å vite det så antar jeg det betyr at ikke fysikken veier like tungt som grafikken?. Er vell fysikken jeg husker best ved HL2 (ikke minst P0rtal) Tror nok ikke du skal være bekymret. Fysikkmotorene blir stort sett bare bedre og bedre. https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/unreal-engine/physics-in-unreal-engine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå