Gå til innhold

Hvordan komme seg vekk fra jobben sin uten å få ny jobb om man ikke trives? Vi renholdere har ikke noe vi skulle ha sagt

Gjest bc14e...3ba

Anbefalte innlegg

Gjest bc14e...3ba
flamethower1234 skrev (På 12.11.2024 den 11:20 PM):

Oppdater oss på prosessen ts! Ikke utsett! Ta det opp i media og TV2 hjelper deg som nevnt tidligere. Dette kan du jo gjøre anonymt også når de intervjuer deg.

Har nå vært sykemeldt to uker og fått to nye. Måtte på sånn oppfølgingssamtale på jobben her om dagen. Var ikke noe hyggelig. De blandet seg oppi min sykemelding og kverulerte og trodde de kunne bestemme om jeg var syk eller ikke.

Jeg har fått dosfnoden depresjon og orker ikke å holde orden i mitt eget hjem en gang. Og de mener at jeg ikke er syk.

De skulle bestride min sykemelding til nav og sørge for at jeg ikke får penger for å prøve å true meg til å jobbe for dem for å ikke bli fattig og havne i økonomisk krise.. og verneombod sa at hadde du vært syk så hadde du sykemeldt deg uansett om du fikk penger eller ikke..... Helt sjukt.

Nå har jeg meldt meg inn i LO I dag så om jeg må på dlere møter nå så skal jeg ha med noen fra LO og ebenrielr legen min 

Anonymous poster hash: bc14e...3ba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bc14e...3ba
Vokteren skrev (På 12.11.2024 den 9:05 AM):

Å si opp uten å ha noe annet å gå til, er lite smart. Søk jobb og hold ut inntil du får et nytt tilbud. Tilbudet kan også brukes i en  forhandling med nåværende arbeidsgiver. Dessuten bør du sette deg godt inn i arbeidsmiljølov, arbeidskontrakt, avtaler med kunder for å ha gode argumenter i samtaler med sjefen.
Det er altfor mange kyniske arbeidsgivere som ikke gidder å gjøre noe før de får en oppsigelse på bordet.

Ja det er lite smart men når man ikke har noe annet valg må man det. Er lite hensiktsmessig å være i en jobb man er til og fra hele tiden 

Anonymous poster hash: bc14e...3ba

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...