Gå til innhold

Hvordan komme seg vekk fra jobben sin uten å få ny jobb om man ikke trives? Vi renholdere har ikke noe vi skulle ha sagt

Gjest bc14e...3ba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Spør om å jobbe i barnehage eller sykehjem istede. Det er ofte behov for flere ansatte i slike institusjoner, så det kan være gode muligheter for å få jobb.

Så kanskje studere om noen måneder?

Har planer om å søke butikk jobber:) er det jeg har lyst til :) er interessert i salg og kundeservice :) men ja kan jo kanskje ta utdanning innen salg og kundeservice for eksempel via jobben når jeg får jobb i en butikk :)! Jeg kunne kanskje tenke meg å være assisterende Butikksjef eller noe sånt på sikt. Hvertfall håper jeg på butikk yrket.. det jeg brenner for. Eller eventuelt produksjon :) men tror jeg ville fått vondt i ryggen av å stå stille på ett samle bånd så tror butikk eller lager er best for meg 

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (6 minutter siden):

Herregud😂 Noter alle tidene du har jobbet overtid på og send det til sjefen med krav om betaling.

Kommer nok ikke til å få noe betaling desverre selv om jeg skriver at jeg krever det.

Lenke til kommentar
Monster skrev (8 minutter siden):

Har planer om å søke butikk jobber:) er det jeg har lyst til :) er interessert i salg og kundeservice :) men ja kan jo kanskje ta utdanning innen salg og kundeservice for eksempel via jobben når jeg får jobb i en butikk :)! Jeg kunne kanskje tenke meg å være assisterende Butikksjef eller noe sånt på sikt. Hvertfall håper jeg på butikk yrket.. det jeg brenner for. Eller eventuelt produksjon :) men tror jeg ville fått vondt i ryggen av å stå stille på ett samle bånd så tror butikk eller lager er best for meg 

Det finnes mange fagbrev du kan ta da. 

Jeg nevnte barnehage og sykehjem fordi dette ofte er blant de enkleste stedene å få jobb på kort tid. For eksempel kan du jobbe som tilkallingsvikar (noe som gir deg fleksibiliteten til å selv bestemme hvilke vakter du vil takke ja til), samtidig som du kan søke etter andre jobbmuligheter underveis.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
nVIDIAsucks skrev (11 minutter siden):

Det stemmer at arbeidsgiver kan kreve at du gjør jobben din ordentlig, men innenfor de rammene du har tilgjengelig.

Jeg står for det jeg foreslo i forrige innlegg. En god leder går foran som et godt eksempel.

Hva foreslo du der? Jeg husker ikke hvem som har skrevet hva osv 😅 var det denne tråden eller en av de andre jeg har opprettet?

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Det finnes mange fagbrev du kan ta da. 

Jeg nevnte barnehage og sykehjem fordi dette ofte er blant de enkleste stedene å få jobb på kort tid. For eksempel kan du jobbe som tilkallingsvikar, noe som gir deg fleksibiliteten til å selv bestemme hvilke vakter du vil takke ja til. Samtidig som du kan søke etter andre jobbmuligheter underveis.

Åja det har jeg ikke tenkt på :) godt forslag:) jeg skal ha det i bakhodet:) takk for info :) om ikke jeg får noe fast jobb fort kommer jeg nok til å ta sesong jobber og gå på Manpower å snakke med dem der 

• Liker 1
Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (6 minutter siden):

Må gå til høyere makter da. 

Jepp. Om ikke jeg får sykemelding sier jeg uansett opp fra 1. Desember. Sender oppsigelse på mandag etter legetimen. Uansett om jeg får sykemelding eller ei. Så får jeg søke om å slippe karantene på dagpenger selv om jeg sier opp selv og prøve å få nav til å skjønne at jeg må vekk. Hvis ikke kommer jeg virkelig til å bli psykisk syk og det koster samfunnet mer hvis jeg blir langtidssykemeldt

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (12 minutter siden):

Heier på deg!

Tusen takk ❤️ ☺️ kan holde dere oppdatert her inne hva som skjer. Tilfelle noen havner i samme dilemma og trenger veiledning til hvordan man finner en utvei fra det. 

IMG_20241114_123715.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...