Labelle Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Hei Hadde tenkt å bytte krank "drev" på min scott scale. Men like før jeg var påtur for å løsne ser jeg det står "do not remove". Ser ingen annen måte å demontere denne på. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Kan det være så enkelt at det står "Do not Remove" istede for "Beskyttelsesramme til kulelager" Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Ser ut som den ytterste brako h16? Må av først. Men er ikke disse lagrne "lukket"? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Labelle skrev (43 minutter siden): Det nederste skal du ikke gjøre. Jeg antar at det øverste ikke påvirker "do not remove". Du må identifisere bottom bracket først før du forsøker å ta av krankarmen. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november (endret) Hei ja. Kan se ut som du har rett i det. Jeg prøvde å løsne litt på innerbolten brako 8mm. Den løsnet men kunne se ut som den begynne å gnage/presse på baksiden av 16mm skruen (do not remove) så jeg stoppet litt opp. Men mulig det er bare å fortsette å skru selv med motstand? At noe løsner? Endret 11. november av Labelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Identifiser systemet før du gjør noe mer slik at du vet hva du skal gjøre. Hvis ikke kan det gå til helvete. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november (endret) mobile999 skrev (2 minutter siden): Identifiser systemet før du gjør noe mer slik at du vet hva du skal gjøre. Hvis ikke kan det gå til helvete. Kan se ut som det bare er å kjøre på. At den store ringen (16mm) holder igjen for 8mm og det hele presses av. Endret 11. november av Labelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Ja. Kanskje. Se på "three piece" video'n også. Endret 11. november av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå