Labelle Skrevet mandag kl 20:12 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:12 Hei Hadde tenkt å bytte krank "drev" på min scott scale. Men like før jeg var påtur for å løsne ser jeg det står "do not remove". Ser ingen annen måte å demontere denne på. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet mandag kl 20:16 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:16 Kan det være så enkelt at det står "Do not Remove" istede for "Beskyttelsesramme til kulelager" Lenke til kommentar
Labelle Skrevet mandag kl 20:22 Forfatter Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:22 Ser ut som den ytterste brako h16? Må av først. Men er ikke disse lagrne "lukket"? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet mandag kl 21:17 Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:17 Labelle skrev (43 minutter siden): Det nederste skal du ikke gjøre. Jeg antar at det øverste ikke påvirker "do not remove". Du må identifisere bottom bracket først før du forsøker å ta av krankarmen. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet mandag kl 21:22 Forfatter Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:22 (endret) Hei ja. Kan se ut som du har rett i det. Jeg prøvde å løsne litt på innerbolten brako 8mm. Den løsnet men kunne se ut som den begynne å gnage/presse på baksiden av 16mm skruen (do not remove) så jeg stoppet litt opp. Men mulig det er bare å fortsette å skru selv med motstand? At noe løsner? Endret mandag kl 21:22 av Labelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet mandag kl 21:24 Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:24 Identifiser systemet før du gjør noe mer slik at du vet hva du skal gjøre. Hvis ikke kan det gå til helvete. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet mandag kl 21:27 Forfatter Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:27 (endret) mobile999 skrev (2 minutter siden): Identifiser systemet før du gjør noe mer slik at du vet hva du skal gjøre. Hvis ikke kan det gå til helvete. Kan se ut som det bare er å kjøre på. At den store ringen (16mm) holder igjen for 8mm og det hele presses av. Endret mandag kl 21:28 av Labelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet mandag kl 21:32 Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:32 (endret) Ja. Kanskje. Se på "three piece" video'n også. Endret mandag kl 21:33 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå