Skrotleif Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Selv når jeg bare surrer rundt på nettet kan vifta fyre seg opp og bli stående på full guffe lenge. Jeg har lest at det kan være et symptom på at det er noe feil med GPU, men det står at de fungerer normalt og at alle driverne er oppdatert. Spill som maskina skal ha null problem med har begynte å hakke, som i at de fryser i et halvt sekund av og til. Selv når jeg ikke spiller er det veldig plagsomt, siden vifta høres ut som et jetfly. Noen tips? Kan det bare være støv? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Trykk ctrl-alt-esc, trykk Performance tab'en trykk GPU 0, ta screenshot og post. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Mente visst screenshot av GPU 1, men spiller visst ingen rolle. Anbefaler reinstall av Windows. Ta nødvendig backup først. Endret 11. november av mobile999 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Installer Afterburner og styr viftene der. Bruk en "hardware monitor" til å sjekke temperatur på chip og minne. Endret 11. november av BadCat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå