backtoback Skrevet i går, 13:11 Rapporter Del Skrevet i går, 13:11 vinpuls.no: "Årets juleakevitter er på et høyt nivå. Dette er de aller beste". https://vinpuls.no/arets-juleakevitter-er-pa-et-hoyt-niva-dette-er-de-aller-beste/ For min del skal følgende juleakevitter anskaffes: Arvesølvet Juleakevitt 2024 og Egge Gård Norsk Juleakevitt (Se vedlagt Excel CSV-fil for resultater og mer info) Test-juleakevitt-2024.csv 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 13:22 Rapporter Del Skrevet i går, 13:22 Blir den fra Inderøy Brenneri for min del. 👍🙂 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet i går, 13:44 Rapporter Del Skrevet i går, 13:44 Juleakevitten er allerede innkjøpt på forrige utenlandstur og det ble Lysholms Linje i år også. Forøvrig er akevitt best egnet for å rense ganen etter fet mat og ikke som snaps alene….. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 13:54 Rapporter Del Skrevet i går, 13:54 Blir løitens her som i alle år 😀👍 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet i går, 14:04 Rapporter Del Skrevet i går, 14:04 Sånne tester bommer ofte litt med tanke på at juleakevitten vanligvis skal drikkes til julemat. De "beste" akevittene er vanligvis best etter maten og ikke til den. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet i går, 14:39 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 14:39 Reg2000 skrev (33 minutter siden): De "beste" akevittene er vanligvis best etter maten og ikke til den. Enig med deg. Jeg nipper min akevitt, akkurat som med en god skotsk malt whisky. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet i går, 14:54 Rapporter Del Skrevet i går, 14:54 Til sjølvaste julekvelden blir det nok Gilde non plus ultra. Det eg liker med den er at den er godt modna og derfor kjennes litt mildare ut, så i motsetting til ein del andre akevittar som nærmast brenner på tunga så passe Gilde Ultra fint til god mat. Livet er for kort til å drikke akevitt som må skyllast ned med ein slurk øl. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå