Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Middag / lunsj - Økonomisk

Alfred_A

Anbefalte innlegg

Heisann alle,

I tider med stadig økende priser så ser jeg etter en løsning for et økonomisk alternativ for middag og lunsj (da jeg er i arbeid). Google er brukt, ris er en av tingene som går igjen, og lunsj er det typisk brød. Tunfisk på boks for proteiner? Er seriøst lei nudler for å si det sånn.

Det settes veldig pris på innspill og erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nudler er lite mettande, koster lite fordi det er nesten berre vatn og buljong. 

Til lunsj er saken grei, matpakke med grovbrød og pålegg. Grovbrød inneheld ca 10% protein så det er eigentleg ikkje nødvendig å også ha eit proteinrikt pålegg. Når du fyrst opner ei boks med tunfisk så rekner eg med at du bruker alt som pålegg der og da? Fordelen med ost eller spekepølse som pålegg er at det går mykje mindre pålegg. Sjølv om det ikkje er så dyrt med ei boks tunfisk, så kostet det omtrent like mykje som ei boks med f.eks leverpostei som varer til fleire nistepakker. 

Når det gjeld middag så er det meir eit spørsmål om kor billeg du vil gjere det. Om du berre lager middag til deg sjølv så er mitt beste råd at du bruker litt tid på å jakte datovarer og at du lager middag basert på kva du finn der. Sjølv om det er dyrt med biff, så er dette noko som ofte er å finne som datovare, og den biffen kan heilt fint modnast i kjøleskap til etter best før datoen. Trikset for å gjere biff til ein billig middag er å skjære tynne skiver og la kjøttet bli sideretten til ris og grønsaker, og ikkje hovudretten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...